عجیب ترین اوردوزها +عکس

انسان ها گاهی دست به کارهایی می زنند که پشیمانی زیادی برای آن ها به بار می آورد. استفاده بیش از حد از برخی مواد خاص نیز یکی از این موارد کارهای عجیب است.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، زیاده روی در هرچیزی باعث به وجود امدن اعتیاد می شود و ÷س از آن اگر این زیاده روی ادامه پیدا کند اوردوز به وجود می آید. این حالت زمانی رخ می دهد که فرد  یک ماده خاص مانند مواد مخدر را بیش از تحمل بدنش مصرف می کند. در این شرایط ابتدا حالت کما و سپس مرگ برای کسی که اوردوز کرده است پیش می آید. این افراد همیشه معتادهایی هستند که کنترل مصرف مواد را از دست داده اند اما گاهی نیز نمونه های عجیب میان آن ها پیدا می شود.

** اوردوز گاز خنده دار

در اوایل ژوئن 2013  یک مرد در حالی که در خودرواش مرده بود پیدا شد. پس از تحقیقات مشخص شد که او بر اثر اوردوز گاز خنده زا جانش را از دست داده است. خودروی او برای چندین روز در یکی از شلوغ ترین پارکینگ ها قرار داشت تا اینکه بالاخره مسئولین متوجه فردی مرده درون آن شدند. به نظر می رسد که او چند بسته گاز خنده آور را در خودروی خود قرار داده است ولی بر اثر گرما  گاز آن ها خارج شده و باعث شد تا این مرد از خنده بمیرد.

** اوردوز با آب



آب یک نوشیدنی گواراست که برای حیات انسان لازم است اما در مواردی به جای نجات جان انسان باعث مرگ می شود. چندی پیش یک برنامه رادیویی در انگلستان  مسابقه ای برگزار کرد که در آن شرکت کننده ها باید تا حد توان آب می خوردند و سپس برای مدت طولانی دستشویی نمی رفتند. "جنیفر لیا" یکی از شرکت کننده ها بود ولی این بازی به قیمت جانش تمام شد. او برای بدست آوردن جایزه مسابقه که یک کنسول نینتندو بود تا حد توان آب نوشید اما همین آب باعث شد تا او اوردوز کرده و سلول های مغزش دچار آسیب شوند. او پس از ساعاتی که درکما بود جانش را از دست داد.

** اوردوز با چای

یک خانم 47 ساله آمریکایی چندی پیش به سوژه بسیاری از پزشکان تبدیل شد. او که تا به حال نامش منتشر نشده است دچار اوردوز چای شده است. این خانم با زیاده روی در مصرف چای دچار یکی از نادرترین بیماری های استخوانی شده است. این روزها استخوان او تقریبا نابود شده است و تمام دندان هایش نیز ریخته اند. این خانم به مدت 17 سال روزانه از 100 چای کیسه ای استفاده کرده است و این سبب شد تا مواد شیمیایی چای درون چای از فواید آن بیشتر شوند و بدنش را نابود کنند.

** اوردوز با سس سویا



در یک اوردوز عجیب سال گذشته یک پسر 19 ساله اهل ویرجینیا  به خاطر خوردن سس سویا وارد کما شد و تا حد مرگ پیش رفت. این پسر برای خودنمایی میان دوستانش شروع به خوردن یک شیشه سس سویا کرد ولی تنها بعد از خوردن یک چهارم ازآن به حالت کما رفت. پزشکان دلیل این حالت را به خاطر افزایش ناگهانی میزان نمک موجود در خون او اعلام کردند. پزشکان همچنین گفته اند که اگر دقایقی دیرتر به بیمارستان می رسید ممکن بود جانش را از دست بدهد.

** اوردوز با جوانه کلم



کلم یکی از سبزی های خوشمزه ای است که پزشکان همیشه به خوردن آن توصیه می کنند اما با زیاده روی همین کلم نیز می تواند قاتل انسان شود.  چندی پیش در اسکاتلند یک کشاورز که دچار اختلالات خونی خاصی شده بود به پزشک مراجعه کرد . پزشکان با دیدن حالت گردش خون در بدنش سریع او را بستری کردند و پس از تحقیق متوجه شدند او دچار اوردوز کلم شده است. این مشکل، گردش خون کشاورز را بهم ریخته بود به طوری که او هر ثانیه دچار تشنج خونی می شد.

** اوردوز با کافئین



یک جوان 23  ساله انگلیسی چند سال پیش به خاطر استفاده کافئین جانش را از دست داد. او در یک شرط بندی دوقاشق پودر کافئین مصرف کرده بود که به اندازه 70 نوشابه انرژی زا قدرت دارد. او به محض خوردن قاشق دوم بیهوش شد و پس از 15 دقیقه جانش را از دست داد. این پودرها به رنگ سفید هستند و یکی از مشتقات خاص است که از قهوه و شکلات به دست می آید.  میزان مصرف پودر کافئین در شرایط عادی باید یک شانزدهم یک قاشق چای خوری باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار