پس از پایان اولین دوره رقابت های قهرمانی کشوری؛

خسروي وفا: برای حضور قایقرانان در میادین بین المللی تصمیم گیری خواهیم کرد

معاون فنی فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: در جلسه اي که با مسئولان داشتيم، مقرر شد مسابقات قهرمانی کشور قایقرانی جانبازان و معلولین 5 تا 7 تیر در آزادی با همکاری فدراسیون قایقرانی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در این نشست خسروی‌وفا رئیس، قربان‌حسنی، دبیر و طلوع‌کیان معاون فنی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین میزبان ابراهیمی، سرپرست فدراسیون قایقرانی، قربان زیلا، دبیر انجمن قایقرانی جانبازان و معلولین و دیگر مسئولین این فدراسیون بودند.

طی این نشست مقرر شد مسابقات قهرمانی کشور قایقرانی جانبازان و معلولین به منظور استعدادیابی و انتخابی تیم ملی، 5 تا 7 تیرماه سال‌جاری در مجموعه ورزشی آزادی تهران و با همکاری فدراسیون قایقرانی برگزار شود.

فرهاد طلوع‌کیان، معاون فنی فدراسیون، درخصوص این مسابقات گفت: با توجه به پیش رو بودن مسابقات قهرمانی آسیا که مهرماه سال‌جاری در کشور ازبکستان برگزار می‌شود و نیز سیاست فدراسیون مبنی بر افزایش رشته‌های حاضر در رقابت‌های برون‌مرزی، در صدد آن هستیم تا با برگزاری این مسابقات در تیرماه از ظرفیت و توانایی ورزشکاران این رشته مطلع شویم و بر این اساس برای حضور در میادین بین المللی تصمیم‌گیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: رشته قایقرانی در زمره رشته‌های حاضر در مسابقات پارالمپیک و نیز مسابقات پارآسیایی کره جنوبی به شمار می‌رود و برگزاری مسابقات قهرمانی کشور این فرصت را فراهم می‌کند تا با اطلاع از توانایی خود در این رشته برای حضور در رقابت‌های قایقرانی پارالمپیک برزیل و نیز مسابقات پارآسیایی کره‌جنوبی، تصصیم گیری کنیم.

معاون فنی فدراسیون افزود: در حال حاضر بخشنامه این مسابقات تدوین و آماده ارسال به تمام استان‌ها است و پس از آن منتظر اعلام آمادگی ورزشکاران از هیات‌های سراسر کشور هستیم و طی این بخشنامه برخی از استان ها اجازه معرفی یک ورزشکار و برخی دیگر تا دو ورزشکار را خواهند داشت، ضمن اینکه در بخش بانوان نیز سهمیه ورودی برای این مسابقات در نظر گرفته شده.

رشته قایقرانی جانبازان و معلولین، از رشته‌های تازه تاسیس این فدراسیون است که امید می‌رود با کشف استعدادهای برتر، زمینه افتخار آفرینی های داخلی و خارجی آن فراهم آید./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار