غیبت داوران برجسته کشور در سمینار داوری پینگ پنگ

سمینار داوری تنیس روی میز درحالی به میزبانی اصفهان برگزار می شود که بسیاری از داوران برجسته کشور برای حضور در این سمینار دعوت نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سمینار داوری در روزهای 11 و 12 تیر به میزبان هیئت تنیس روی میز اصفهان برگزار می شود. این در حالی است که در بین نفرات حاضر در این مجمع نام داوران بزرگی از کشور دیده نشده است اتفاقی که به گفته بسیاری از کارشناسان این رشته ورزشی قابل هضم نیست و به نظر نوعی تبعیض فدراسیون بین داوران مختلف تلقی می شود.

 بر این اساس، سیمین رضایی ( اولین داور بلوچ کشور)، مرتضی نیکوکار( از اولین داوران بین المللی اصفهان)، موسی میر میران، حسن سرحدی، حسین کریم پور زند، مجتبی میری، امیر عمیدی، فریبا قوام زاده مسعود آهنی، محمد درفشی، صالح محمد پور، مهدی عرفانی، نادر جلوه ران،‌ناصر زابلستانی وبسیاری دیگر داوران بنام تنیس روی میز کشور هستند که به سمینار داوران کشور از سوی فدراسیون دعوت نشده اند.

 اینکه چه معیاری برای دعوت داوران به این سمینار در نظر گرفته شده است که برخی از استانها یک داور هم سهمیه حضور نداشته و برخی هیئت های  استانها با دو داور شرکت خواهند کرد مشخص نیست./آق
برچسب ها: سمینار ، داوری ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار