کارخانه: با بازی منطقی باز هم می بریم/باید مراقب مارهای زخمی ایتالیا بود

مصطفی کارخانه، مربی بین المللی والیبال گفت: تیم ملی ایران در برابر تیم ملی ایتالیا از انگیزه بسیار بالایی برای برد برخوردار بود.

 مصطفی کارخانه مربی بین المللي والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی والیبال کشورمان در بازی مقابل ايتاليا در سرویس، دفاع، دریافت،حمله و پاس عملکرد بسیار خوب و بی نقص داشت ما در پنجمین بازی لیگ جهانی خود از حریف در تمامی جهات سرتر بودیم.

وی تصریح کرد: اوج قدرت تیم ملی ایران مقابل ایتالیا در ست چهارم بود به طوری که وقتی از حریف با پوئن 20 بر23 عقب بودیم، ملی پوشان با تجربه و قدرت خود موفق به شکست حریف شدند.

وی گفت: تیم ملی ایتالیا در این دیدار در دفاع و دریافت اول بسیار متزلزل بود درحالی که دریافت اول های تیم ایران عالی  بود و سعید معروف توانست به خوبی بازی را کارگردانی کند. سرعتی زن های تیم ایران هم در این بازی بسیار عالی کار کردند.

مربی بین الملل والیبال  خاطر نشان کرد:  تیم والیبال  ایتالیا در دو ست اول بازی از داشتن زالتیسف یکی از مهره های کلیدی و اصلی خود محروم بود آنها پس از واگذاری 2 ست اول این بازیکن را به خدمت گرفته و برای گرفتن یک ست خود را به آب و آتش زدند.

 وی خاطر نشان کرد: بازی منطقی و دور از احساس تیم ایران در مقابل ایتالیا باعث شد تا ملی پوشان به نتیجه ای دور از انتظار دست پیدا کنند اگر در بازی امشب بازیکنان در باد برد اولین  دیدار نخواهند و مغرور نشوند به طور قطع به بردی دیگر دست پیدا خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تیم والیبال ایتالیا با این شکست همانند مار زخمی است باید مراقب بازی انتهایی آنها در ساساری بود اگر ملی پوشان ایرانی در این دیدار هم عملکرد منطقی و حرفه ای داشته باشند به طور قطع می بریم البته نباید از شور و هیجان  تماشاگران ایرانی مقیم ایتالیا غافل شد آنها با حمایت های بی دریغ خود هیجان و انگیزه ملی پوشان را 2 برابر می کردند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار