رقابت‌هاي واليبال قهرماني نوجوانان جهان؛

نوري: سطح مسابقات غير قابل تصور است/کم تجربگي باعث ترس ملي پوشان شده

مسابقات واليبال قهرماني نوجوانان جهان در کشور مکزيک در حال برگزاري است.

رحمت نوري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، افزود: سطح کيفي اين دوره از مسابقات قهرماني جهان در رده سني نوجوانان بسيار بالاست تمامي تيمهاي شرکت کننده به معناي واقعي براي کسب مدال طلا به مکزيک آمده‌اند.

مربي تيم ملي واليبال نوجوانان کشورمان تصريح کرد: با توجه به سطح کيفي رقابت‌ها کسب پوئن براي شکست حريفان کار بسيار سختي است. به جز تيمهاي مصر و الجزاير که تا حدودي از نظر فني ضعيف هستند ديگر تيمها جز قدرتها و مدعيان محسوب مي‌شوند.

وي در خصوص ميزباني کشور مکزيک اظهار داشت: مسئولان برگزار کننده نهايت سعي خود را براي اجراي هر چه بهتر مسابقات بکار گرفته‌اند و مشکل خاصي در خصوص ميزباني مسابقات وجود ندارد.

نوري تصريح کرد: اختلاف زمان بين ايران و مکزيک حدود 9 الي 10 ساعت است و اين مساله تا حدودي براي ما مشکل ساز شده است از طرفي دماي هواي مکزيک شبها 42 درجه سانتي‌گراد است و اين مساله تا حدودي شرايط را براي تيم سخت کرده است.

وي خاطر نشان کرد: با توجه به آن که بازيکنان ايراني براي حضور در اين دوره از مسابقات قهرماني جهان نتوانستند در مسابقات برون مرزي زيادي شرکت کنند اين مساله باعث شده بود تا آنها در مقابل حريفان خارجي در مسابقات جهاني استرس بسيار زيادي داشته باشند، البته رفته رفته اين مساله در طول مسابقات برطرف مي‌شود.

مربي تيم ملي واليبال نوجوانان کشورمان در خصوص عدم حضورش در شهري که ملي پوشان مسابقه مي‌دهند، گفت: من به همراه آناليزور دوم تيم ملي براي ارزيابي عملکرد تيمهاي حاضر در گروه‌ دوم که در شهر مکزيکي برگزار مي‌شود، از تيم جدا شده و  در اين شهر مستقر هستيم./مح
برچسب ها: والیبال ، مسابقه ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.