رودهن/

تغییر کاربری ها در بومهن خارج ازمصوبات دولت و مجلس نیست

شهردار بومهن گفت : :در زمینه تغییر کابری ها نیز هیچ اقدامی خارج از قوانین مصوب توسط نماینگدان مجلس شورای اسلامی و ابلاغی از سوی دولت و خارج از منافع مردم انجام نشده است.

علی رضا طاهری نسب شهردار بومهن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :در زمینه تغییر کابری ها نیز هیچ اقدامی خارج از قوانین مصوب توسط نماینگدان مجلس شورای اسلامی و ابلاغی از سوی دولت و خارج از منافع مردم انجام نشده است و شهرداری امور مختلف در اراضی را با توجه به نوع کاربری تعیین شده و طرح های تفضیلی اجرایی می کند .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به سایر فعالیت های شهرداری در حوزه های مختلف تصریح کرد :شهرداری بومهن در زمینه های مختلف خدمات شهری فعالیت های خوبی را انجام داده است به طوری که شهرداری بومهن در حوزه معاینه فنی خودرو ها هم فعالیت داردو از این مسیر هم خدمات شهری را به مردم ارائه می دهد.

شهردار بومهن در پایان با تاکید بر سایر فعالیت های شهر بومهن اظهار داشت :در حوزه زیباسازی و مبلمان شهری هم فعالیت هایی را در خور شان و جایگاه شهرستان پردیس و بخش بومهن انجام داده ایم که این اقدامات در آینده گسترده تر خواهد بود ./س


برچسب ها: کاربری ، بومهن ، دولت ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.