اخبار تیم ملی والیبال نوجوانان

تیم ملی والیبال نوجوانان در مکزیکالی

تیم ملی والیبال نوجوانان طی سفری 2ساعته با اتوبوس به شهر مکزیکالی رسید و در هتل ارایزا اسکان یافت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان شب گذشته در سالن  اصلی مسابقات تمرین کرد. گرمای هوای این شهر هم مرز با آمریکا 47 درجه است. تیم های روسیه، فرانسه و فنلاند نیز برای انجام دیدارهای پلی آف به مکزیکالی آمده اند، تیم ایران ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه به وقت محلی و 11و30 دقیقه به وقت تهران با مصر قهرمان آفریقا پیکار می کند. مصری ها برای قرار گرفتن در رده سوم گروه خود به سختی جنگیدند و آمریکا را شکست دادند.

بازیکن سابق تیم ملی و مربی تیم ملی والیبال نوجوانان در باره مسابقه ایران و مصر می گوید: میانگین قدی مصر همانند ایران 195 سانتی متر است. چند بازیکن خوب و یک سرعتی خوش پرش به نام محمد شهاب دارد.

احمدلاهوتی تصریح کرد: تیم مصر روی تور خوب کار می کند اما در داخل میدان با فراز و فرود بازی می کند. از سوی دیگر فاقد پشت خط زن قهار است و با آنالیزی که کرده ایم اگر بچه های ما در حد خود ظاهر شوند، برای پیروزی بر این تیم آماده هستیم.

وی شرایط روحی و جسمانی تیم ایران را ایده آل دانست و گفت: همه چیز برای عبور از سد مصری ها مهیاست. مصر از 8 دور حضور خود در این رده سنی والیبال با کسب یک برنز در سال 2001 در جمع چهار تیم قرار گرفته و احمد صلاح چپ دست کنونی تیم بزرگسالان مصر بازمانده آن دوران است.
 
*جین ماری :خیلی چیزها از تیم ایران آموختیم
 
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان رواندا بعد از باخت تیمش به ایران گفت:می دانستیم بازی دشواری مقابل ایران داریم و اقرار می کنم که من و بازیکنانم از مسابقه با ایران به تجارب ارزشمندی دست پیدا کردیم.
 
جین ماری در نشست خبری بعد از بازی با ایران افزود: ما در آغاز تولد والیبال در این رده سنی هستیم و باید سالها زحمت بکشیم تا در سطح بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم.
محمد دلیری لیبروی پر تلاش تیم ایران نیز در این نشست خبری گفت :تیم ایران کم کم برای بازی های سخت تر اماده می شود، ما به بازی با مصر فکر می کنیم و تا اینجای کار از نظم تیمی روسیه درس آموختیم و بیشتر متوجه شده ایم که سرویس و دفاع روی تور چقدر اهمیت دارد.

معین معینی فر پاسور خوش آتیه تیم ملی والیبال نوجوانان هم با ابراز خوشحالی از صعود تیم کشورمان به مرحله پلی آف گفت :تیم ما به خاطر داشتن بازیکنان خوب به ویژه سه دریافت کننده سخت آنالیز می شود. حریفان نمی توانند به آسانی دست ما را بخوانند به همین دلیل در مراحل بعدی مسابقات پر فروغ تر خواهیم بود.

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان امشب در مرحله پلی آف به مصاف مصر می رود تا در صورت شکست این تیم در جمع هشت تیم برتر جهان قرار گیرد.
 
*مظفری: فیر پلی رعایت نشد

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از اینکه امروز چهارشنبه و در روز رسیدن به شهر مکزیکالی باید مقابل مصر بازی کند، معترض است.

ایرج مظفری می گوید: مصری ها چهار بازی در این شهر برگزار کرده اند و با شرایط آب و هوایی شهر مکزیکالی کاملا آشنا هستند ولی تیم ایران به محض رسیدن باید در گرمای 50 درجه ای به مصاف حریف برود.

وی تصریح کرد: ما پیش بینی چنین شرایطی را کرده بودیم و سه روز قبل از مسابقات یک جلسه تمرین در مکزیکالی انجام دادیم، اما اگر شعار فدراسیون بین المللی والیبال فیر پلی است باید به این نکات نیز توجه کند تا در یک مسابقه حذفی حق تیمی ضایع نشود.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان تاکید کرد: در این گونه مواقع باید دو روز به تیم ها فرجه داده شود.

وی در باره تیم مصر گفت: فیلم بازی های این تیم را علی فتحعلی آنالیزور تیم گرفت و با تحلیل علیرضا طلوع کیان روی آن کار می کنیم.

مظفری افزود: خوشحالم که در مسابقه با رواندا معین معینی و 11بازیکن دیگر بازی کردند و ارنج های متفاوت را محک زدیم.

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان امشب در مرحله پلی آف به مصاف مصر می رود تا در صورت شکست این تیم در جمع هشت تیم برتر جهان قرار گیرد./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار