حاشیه های به جا مانده از سمینار داوری پینگ پنگ

هشتیمن دوره برگزاری سمینار سر داوران تنیس روی میز با حاشیه ها و حرف و حدیث های فراوانی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  هشتمین دوره سمینار داوری تنیس روی میز به میزبانی اصفهان در حالی به کار خود پایان داد که هنوز حاشیه های مربوط به این سمینار به قوت خود باقی مانده است در ابتدای این سمینار بحث هایی در خصوص ملاک های  دعوت داوران و سرداوران به وجود آمد ماجرا از این قرار بود که بسیاری از داوران بین المللی و سر داوران مطرح کشورمان در این سمینار دعوت نشده بودند و اعتراضهایی مبنی بر ملاک های دعوت داوران  به سمینار بلند شد.

 یکی از حاشیه های جالب این سمینار حضور 7 داور از تهران و 6 داور از البرز بود که این کفه ترازوی سنگین نسبت به سایر استانهای کشور سوال بر انگیز ترین موضوع سمینار بود این درحالی است که 13  استان کشور هیچ نماینده ای از داوری در این گردهمایی نداشتند.
 علاوه بر تهران و البرز،  خوزستان 4 نماینده داشت از استان های قم و مرکزی دو داور حضور داشتند واز فارس‌، گیلان، قزوین، اردبیل، یزد، زنجان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، آذربایجان غربی،  مازندران، خراسان رضوی و کردستان فقط یک داور به سمینار دعوت شد و سایر استان های کشور هیچ سهمی  از این موضوع نداشتند.

*** رشیدی به عنوان جایگزین آمد

 در سمینار داوری تنیس روی میز کشور  بهمن رشیدی از قدیمی ترین داوران فعال بین المللی در ابتدا به سمینار دعوت نشده بود اما در آخرین  ساعات و به این خاطر که  کریم شیرازی دیگر داور بین المللی نتوانست در سمینار حاضر شود رشیدی به جای  وی به اصفهان  رفت.

*** حضور کارکنان بخش اداری فدراسیون در سمینار
 
بر اساس شنیده های موثق از افراد حاضر در سمینار،  دو نفر از کارکنان بخش اداری فدراسیون تنیس روی میز نیز در کنار داوران به اصفهان رفته بودند و در این جلسه  حضور داشتند حضور آنها در حالی است که رئیس کمیته داوران  پیش از این سهمیه محدود از طرف استان میزبان را علت دعوت نکردن برخی از داوران اعلام کرده بود و مدعی شد که اصفهان فقط پذیرای عده کمی از داوران بوده است

*** انتشار خبری عجیب در حین برگزاری  سمینار

 داوران حاضر در جلسه اصفهان،  در حین برگزاری سمینار با خبری عجیب مواجه شدند و آن هم این بود که اعلام شد محمد زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز  مبلغ 10 میلیون تومان به دو استان اصفهان  و البرز برای برگزاری  لیگ بانوان پرداخت کرده است انتشار این خبر آن هم در حالی که بخشش آقای رئیس درست زمانی  بوده است که بسیاری از هیئت های استان های مختلف از تخصیص منابع مالی و تسهیلاتی که بر عهده فدراسیون تنیس روی میز  است محروم بوده اند تعجب حاضران در جلسه را برانگیخت

*** رئیس  هیئت اصفهان اعتراض کرد

 مهدی تکابی یکی از موفق ترین رئیس  هیئت های تنیس روی میز در سمینار داوری با صراحت  از نحوه برگزاری   لیگ بانوان  در سال 91 اعتراض کرد لیگ بانوان  سال 91 در حالی هنوز به کار خود پایان نداده است که چهار ماه شروع سال 92 می گذرد  و هنوز تکلیف دو هفته پایانی  لیگ مشخص نشده است.


*** رقابت های قهرمانی  پینگ پنگ آسیا

 معرفی حریفان نوشاد عالمیان تا رسیدن به مدال

 نوشاد  عالمیان به عنوان تنها نماینده  ایران در رقابت های  انفرادی قهرمانی آسیا تا رسیدن به مدال مسیر دشواری را پیش رو دارد .

در حالیکه کاروان تنیس روی میز ایران با 7 ورزشکار عازم رقابت های قهرمانی آسیا 2013 کره جنوبی شد در جدول انفرادی مسابقات 5 ورزشکار در همان بازی نخست خود شکست را پذیرفتند  و از مسابقات حذف شدند.

 تنها مریم صامت  و نوشاد عالمیان بودند که بازی  اول خود را بردند، صامت  نیز در بازی دوم شکست خورد تا نوشاد عالمیان  تنها بازمانده ایران در مسابقات باشد.

 مرد شماره یک تنیس روی میز  ایران در مرحله یک شانزدهم نهایی باید با ( دونگ یون) از کره جنوبی پیکار کند.

این بازیکن کره ای رنکینگ 157 جهان را داراست و نفر پانزدهم تنیس روی میز کشورش به شمار می رود.

عالمیان در صورت پیروزی در این بازی راهی مرحله یک هشتم نهایی می شود و رقیب وی ( یان آن) از چین خواهد بود.

نابغه تنیس روی میز  ایران اگر بتواند  از سد این بازیکن  چینی عبور کند برای کسب مدال( میز و تانی) از ژاپن و یا (ژویو) از چین را پیش رو خواهد داشت./آق

برچسب ها: حاشیه های ، به ، جا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار