سرمربي تيم ملي بسكتبال با ويلچر جوانان،:

رقباي مسابقات جهاني را آناليز كرديم

سرمربي تيم ملي بسكتبال با ويلچر جوانان از آناليز رقباي خود در مسابقات جهاني در حاشيه نهمين اردوي ملي پوشان كشورمان خبر داد.

محمدرضا دستيار در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: نهمين مرحله اردوي تيم ملي بسكتبال با ويلچر جوانان كشورمان به منظور حضور در مسابقات جهاني پس از بازگشت از رقابتهاي تايلند از 10 تير آغاز شده و تا 16 تير ادامه يافت كه در آن نقاط ضعف و قوت ملي پوشان در مسابقات تايلند مورد بررسي قرار گرفت.

وي افزود: در جريان اين اردو فيلم رقابت هاي تايلند براي ورزشكاران به نمايش در آمد و اطلاعات تيم هاي رقيب ما در مسابقات جهاني تركيه كه از طريق وب سايت ها جمع آوري شده براي ملي پوشان مورد آناليز قرار گرفت.

دستيار ادامه داد: در اردوي اخير از تمرينات بدن سازي كاسته و بيشتر بر روي مباحث فني و تكنيكي متمركز شديم ضمن اينكه پس از ماه مبارك رمضان دو مرحله ديگر اردو در پيشرو داريم يكي او آنها متصل به اعزام رقابت هاي جهاني تركيه است.

وي تصريح كرد: در رقابت هاي جهاني نتيجه براي ما مهم نيست بلكه مهم ترين هدف ما حضور ورزشكاران جوان در ميادين بزرگ و كسب تجربه است كه در كنار آن تلاش مي كنيم نتايج قابل قبولي هم بدست آوريم./مح
برچسب ها: بسکتبال ، ویلچر ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار