در ماه پر فضیلت رمضان:

شرح دعای روزهای ماه مبارک رمضان به کارشناسی علیرضا احمدی

در ايام مبارك ماه رمضان در هر روز دعاي متعلق به آن روز به همراه شرح دعا به کارشناسی علیرضا احمدی در روي سايت باشگاه خبرنگاران قابل مشاهده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در ايام مبارك ماه رمضان در هر روز دعاي متعلق به آن روز به همراه شرح دعا به کارشناسی علیرضااحمدی در روي سايت باشگاه خبرنگاران قابل مشاهده است.
علیرضا احمدی نویسنده کتاب نور نیایش (شرحی بر دعاهای روزهای ماه مبارک رمضان)و صاحب امتیاز ماهنامه سراسری قرآن و زندگی و مدیر عامل موسسه راهبردی قرآن و زندگی در ایام ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الله  هر روز به شرح دعای روز های ماه مبارک رمضان می پردازد.
با توجه به نقش تبلیغی و ارشادی و رسالتی که رسانه ها در تبیین معارف ناب اسلامی دارند باشگاه خبرنگاران جوان نیز در این راستا برای ایام ماه مبارک رمضان، لیالی قدر و عید سعید فطر برنامه‌های مختلفی با رویکرد ارشادی، تربیتی، اطلاع‌رسانی و آموزشی دارد که از جمله این موارد شرح دعاهای این ماه توسط علیرضا احمدی کارشناس مذهبی می باشد.که امیدواریم  این امر قدمی باشد در جهت به دست آوردن تقوای الهی که از جمله برکات روزه ماه رمضان و تفکر و به کار گیری آموزه های اسلامی  در این ماه می باشد .
باشگاه خبرنگاران جوان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان از تمامی خوانندگان التماس دعا دارد./ي2

برچسب ها: علی احمدی ، ماه رمضان ، دعا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار