ایلام/

توليد كنندگان بايد جايگاه دائمي در ذهن مردم داشته باشند‏

معاون پژوهشي و فناوري دانشگاه ايلام تغيير نگرش توليد و بازاريابي را در بازرگاني بسيار با اهميت ‏خواند و گفت: توليد كننده و كارآفرين موفق بايد بتواند در ذهن مردم جايگاهي دائمي كسب كند.

  ‏به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ ياسان پوراشرف با بیان این مطلب افزود: در جهان كنوني توليد كننده ‏اي موفق است كه بتواند ذائقه مردم را بشناسد و محصولي هوشمندانه توليد كند. ‏
عضو هيات علمي دانشگاه ايلام، برنامه ريزي مهارتي در كارآفريني را لازمه موفقيت ارزيابي كرد و ‏افزود: توليد تنها بخش كوچكي از فرايند دانش و ارزش دنياي تجارت را تشكيل مي دهد و اصل ‏هركاري با تغيير در نگرش به سرانجام مي رسد. ‏
وي كالاهاي امروز را مبتني بر جهاني شدن دانست و بيان كرد: جهاني شدن، برقراري پيوندهاي ‏درست، توليد كالاي متناسب با خواسته و نياز مشتري و تجاري سازي از مهمترين عوامل افزايش ‏كارآفريني است. ‏
معاون پژوهشي و فناوري دانشگاه ايلام نبود وجود شبكه هاي بازاريابي را از اصلي ترين عوامل فقدان ‏پيشرفت در توليد دانست و گفت: ايجاد شركت هاي كوچك و متوسط به صورت زنجيره اي عامل ‏ترقي تجارت در كشورهاي توسعه يافته است. ‏
پوراشرف آموزش مهارت آموزي به كودكان خردسال و استفاده از هوش بازاريابي و استفاده از نشان ‏ها و برندهاي پرمحتوا در فرايند توليد، عرضه محصول و كاهش بيكاري در جامعه امروزي را حائز ‏اهميت خواند. ‏
وي ادامه داد: توليد كننده اي موفق است كه بتواند هم خواسته مردم را بشناسد و هم در ذهن آنها ‏خود را ماندگار كند. ‏/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.