احترام، اخلاق و حرمت سرلوحه کار استقلال است

بازیکنان حق مصاحبه علیه رویانیان را ندارند

سررشته داری اعلام کرد: طی دستور فتح‌اله‌زاده که 2 روز پیش به بنده ابلاغ شد هیچکدام از بازیکنان استقلال حق ندارند برعلیه آقای رویانیان و هیچ مدیر لیگ‌برتری در این فوتبال مصاحبه‌ای انجام دهند.

به  گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در پی مصاحبه‌هایی که برخی از بازیکنان پرسپولیس  علیه علی فتح‌اله‌‌زاده انجام داده‌اند. با مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال تماس گرفتیم. در این رابطه محمد سررشته‌داری اظهار داشت طی دستور آقای فتح‌اله‌زاده که 2 روز پیش به بنده ابلاغ شد هیچکدام از بازیکنان استقلال حق ندارند برعلیه آقای رویانیان و هیچ مدیر لیگ‌برتری  در این فوتبال مصاحبه‌ای انجام دهند.

 برای باشگاه استقلال احترام، اخلاق و حرمت نگه‌داشتن دستور اول و آخر است به همین دلیل بود که علیرغم درخواست برخی از بازیکنان استقلال برای ورود به این بحث از آنها خواهش کردیم در رابطه با آقای رویانیان و مدیرعاملان لیگ‌برتر اظهارنظری انجام ندهند.

 سررشته‌داری در پایان گفت همچنین ما انتظار پیروزی استقلال بر دیناموکیف اوکراین را که یکی از تیم‌های بزرگ و مطرح اروپا می‌باشد را نداریم به ویژه آنکه استقلال هم‌اکنون در کوران بدنسازی به سر می‌برد و انجام این بازی دوستانه و تدارکاتی برای شناخت هرچه بیشتر بازیکنان و هماهنگی بین‌ آنان است./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار