فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد

شناسایی قاتلان پس از 3 سال / کشف پرونده مفقودی قتل

فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی قاتلان پس از سه سال خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، علی گودرزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اعلام کشته شدن فردی به نام غلام پلیس اقدامات خود را به منظور شناسایی قاتل یا قاتلان آغاز کرد.

وی ادامه داد: در بررسی‌های پلیس مشخص می‌شود مقتول در آخرین ملاقات خود با فردی به نام نوروز بوده که در این راستا با پیگیری‌های پلیس نوروز نیز توسط پلیس دستگیر می‌شود.

این مسئول افزود: با دستگیری نوروز و تحقیقات پلیس مشخص شد که وی از سرنوشت غلام اطلاع دارد لذا با ارائه مستندات و مدارک مدلل بازجویی‌های فنی از وی آغاز شد که فرد نامبرده لب به اعتراف گشود و پرده از راز قتل غلام برداشت.

گوردزی گفت: این متهم به همراه داماد و غلام در نگهداری و فروش مواد مخدر فعالیت می‌کردند تا این که داماد وی به جرم نگهداری 85کیلوگرم مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شد.

این مسئول افزود: نوروز طی نقشه‌ای و با هدف این که مبادا دامادش به جرم نگهداری مواد مخدر اعدام شود با همدستی فردی به نام میراحمد غلام را در منطقه‌ای در شهرستان ری به قتل رسانید تا جرم نگهداری مواد مخدر را به گردن غلام بیندازد.

وی افزود: پس از اعترافات نوروز  بلافاصله جستجوی پلیس برای دستگیری میراحمد نیز آغاز شد و طی یک عملیات غافلگیرانه نیز این فرد دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در نیمه شعبان امسال نیز یک پلیس وظیفه شناس هنگام گشت زنی دستبند طلایی را به ارزش 70 میلیون ریال پیدا می‌کند که با درمیان گذاشتن این موضوع با کلانتری و ارائه اطلاعیه در نقاط مختلف برای یافتن صاحب مال، موفق می‌شود طی چند روز صاحب این دستبند را پیدا کند.

گودرزی همچنین از اقدام به موقع مردم و پلیس درباره اطلاع از سرقت صفحه و مهره‌های ریل راه آهن تشکر کرد و افزود: خوشبختانه اطلاع رسانی به موقع مردم به پلیس 110 و حضور به موقع پلیس در صحنه از بروز یک فاجعه جلوگیری کرد.

گفتنی است فرمانده انتظامی استان تهران با احضار این سربازان وظیفه شناس در دستگیری سارقان راه آهن و همچنین یابنده دستبند طلا با اهدای لوح و هدایایی از آنان تقدیر و تشکر کرد.
برچسب ها: قاتلان ، البرز ، قتل ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.