تابش:

با بیل پول خرج نمی کنیم ، برنامه ریزی داریم/ در شأن سرخابی ها نیست تهمت بزنند

قائم مقام باشگاه سپاهان در خصوص قرعه کشی برنامه بازیهای لیگ برتر گفت: هدف تیم ما قهرمانی در لیگ سیزدهم است. به خاطر همین برایمان فرقی نمی کند که با چه تیمی بازی کنیم.

محمدرضا تابش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با تمام احترامی که برای تیمهای لیگ برتر قائل هستیم اما ما برای قهرمانی در لیگ سیزدهم پا به مسابقات می گذاریم.

قائم مقام باشگاه سپاهان درباره انتخاب نوید کیا به عنوان بازیکن برتر لیگ دوازدهم گفت: محرم نویدکیا از لحاظ اخلاقی و فنی جزو بهترین ها و سرمایه فوتبال اصفهان است. این بازیکن با اینکه در فصل گذشته مصدوم بود اما نقش تعیین کننده در قهرمانی تیم داشت.

وی در ادامه بیان داشت: محرم نوید کیا عمل جراحی جزئی روی پایش انجام داد به خاطر همین چند هفته از میادین فوتبال دور است . به هر حال تیم ما با حضور مجدد این بازیکن روند خوبش را ادامه خواهد داد.

تابش تصریح کرد: جباری جانشین نوید کیا نیست و کرانچار مربی با تجربه تیم طوری ترکیب تیم را می بیند که هر دو بازیکن بتوانند در زمین مسابقه حضور داشته باشند.

وی درباره نامه رحیمی به علیپور بیان کرد: برخی از مسئولان تیمهای لیگ برتر بعد از پایان لیگ برتر و شروع نقل و انتقالات هجمه سنگینی بر علیه باشگاه سپاهان ایجاد کردند.
آنها به کار بردن ادبیات بد و نا مناسب بدون سند و مدرک صحبتهایی را مطرح می کنند که در شأن تیمشان نیست.

تابش اظهار داشت: برخی از افراد جملات نادرستی همچون تیم سپاهان با بیل به بازیکنانش پول میدهد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار