عجيب‌ترين خرگوش دنيا

به گزارش پليس عجيب‌ترين و غير معمول‌ترين خرگوش دنيا در جنگلهاي مانکوتو در جنوب مينه‌سوتا در ايالت غربي آمريکا توسط يک دانشجو کشت شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، به نقل از واشتن پست گونار بوچتر 20 ساله که يک يا زمحصلين کالج گوستا ووس آدولف در او به همراه برادرش پيتر در اطراف منزل مسکوني‌شان به مشاهده خرگوش عجيب مواجه شدند که با گرفتن چندين عکس و فيلم توسط گوشي تلفن همراه از اين خرگوش توجه هزاران کاربر اينترنت به همراه رسانه‌هاي خبري به خود جلب کرده است.
آنان در اقدامي ناموفق براي گرفتن اين خرگوش دست به کار مي‌شوند که در نهايت منجر به فرار کردن خر گوش مي‌شود. به گزارش اين خبرگزاري براساس اطلاعات به دست آمده از تصاوير تومور در حال رشد بر روي صورت اين خرگوش آن را به موجودي عجيب و غريب تبديل کرده است.
اين دو بردار با قرار دادن تصاوير و اشتراک گذاري آن در صفهاي اجتماعي نظير  فيس بوک و توييتر تحت عنوان وحشناک ‌ترين خرگوش جهان آن را در اختيار هزاران کاربر اينترنتي و رسانه‌هاي خبري قرار داده‌اند.
جو استبغل سرپرست حيات وحش منطقه براي دولت از منابع طبيعي گروه گفت: پس از انتشار اخبار مبني بر وجود اين خرگوش وي نيز موجوديت آن را تائيد کرد و با گذاشتن چندين تله براي به دام انداختن اين حيوان براي بررسي و تحقيقات بيشتر اقدامات لازم انجام پذيرفته است./ف
برچسب ها: خرگوش ، عجیب ، وحشتناک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار