جالب‌ترین بازی‌های تلفن همراه +دانلود ۱۳۹۲/۰۴/۲۶

سیستم عامل های آندروید و ویندوزفون و ... از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها وقت شما را به خود مشغول کنند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.

دانشگاه هیولاها - سیمبیان


حتما با شخصیت های کارتون کارخانه هیولاها آشنا هستید و با روحیه فان آنها آشنا هستید اینبار این دو هیولا ی دوست داشتنی قصد دارند تجربه ای تازه را در دانشگاه آغاز میکنند. این بار بازی این کارتون جالب را که با گرافیکی جالب آماده شده است برای دانلود قرار داده ایم.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

جمع آوری سکه - آندروید


اگر اهل بازی های ساده و کم حجم و فکری هستید بازی Jump de Coins 1.3 برای شما بهترین انتخاب است. بازی پرش و جمع آوری سکه ها که همانطور که از نام بازی مشخص است باید با پریدن تمام سکه ها را جمع آوری کنید و مراحل بازی را پشت سر بگذارید.یک بازی کم حجم و ساده و در عین حال جذاب برای سیستم عامل اندروید که دارای تعداد مراحل بالایی نیز می باشد.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

مسابقات سرعت مستقیم - ویندوزفون 8


این بازی به شما اجازه می دهد تا در مسابقات خیابانی سرعت شرکت کنید. در این بازی باید با درست دنده دادن به خودروی خود در مسابقات اول شوید همچنین نیاز است تا خودروی خود را بهبود داده و قدرت آن را افزایش دهید. این بازی گرافیک و تنوع بالایی دارد به طوری که به شما حق انتخاب میان 31 خودروی مختلف را میدهد.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار