اردبیل/

اعتدال دولت آینده صرفاً سیاسی نیست

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس گفت: اعتدالی که دولت آینده مد نظر و شعار خود قرار داده صرف اعتدال سیاسی نیست؛ بلکه ما امروز در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و حتی اجتماعی به مشی اعتدال نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت‌الاسلام حبیب برومند اظهار داشت: دولت آینده به یقین دولتی توانمند همراه با گزینش نیروهای برجسته و دارای تجربه است که ضعف‌های دولت احمدی‌نژاد را در عرصه‌های مختلف پوشش داده و سعی در برطرف کردن آنها خواهد داشت.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار روز گذشته با دولت دهم اشاره کرد و افزود: تجربیات سازنده، مفید و کارهای شایسته دولت دهم باید در دولت آینده تقویت شود و در نقطه مقابل ضعف دولت دهم نیز به حداقل برسد.

برومند به نشست رئیس جمهور منتخب و نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت:‌ ما در این نشست چند ساعته تلاش کردیم تا در فضای همدلی و تفاهم راهکارهای خوبی را برای آغاز دولت یازدهم، نحوه چینش و گزینش اعضا در کابینه، بهره‌گیری از تمام ظرفیت استان‌ها در این حوزه و همچنین مباحث پیرامونی در مورد طرح‌ها و لوایح دولت و مجلس به بحث و گفت‌وگو بنشینیم که نتایج اولین نشست روحانی با نمایندگان خروجی مثبت و سازنده داشت.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد:‌ هرچند برخی‌ها تلاش می‌کنند تا یک دودستگی بین مجلس و دولت آینده بیندازند، اما قطعاً با تدبیر و حرکت روی اصول و رفع اشکالات هم دولت و هم مجلس پاسخی کوبنده به برخی یاوه‌سرایی‌ها می‌دهند و اجازه نمی‌دهند در این فضای آرام جامعه عده‌ای بکوشند تا کشور را به التهاب بکشانند.

وی اذعان داشت: در چهار سالی که دولت یازدهم سعی و تلاش می‌کند تا مدیریت کشور را بر عهده بگیرد به یقین مجلس نیز در حد وسع و توان و جایگاهی که در دفاع از حقوق ملت دارد یاریگر قوه مجریه است، اما این به معنای دور شدن از فضای نقد و انتقاد سازنده و اصلاح‌گر نیست/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.