معاون شهردار منطقه 7 خبر داد:

اجرای عملیات احداث نهر و پیاده روسازی در خیابان شهید مفتح

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 7 از اجرای عملیات احداث نهر و پیاده روسازی در خیابان مفتح حد فاصل خیابان شهید مطهری تا کوچه پارس خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماي باشگاه خبرنگاران شهرام شفیعی با اعلام این خبر گفت: احداث کانیو جانبی در ضلع غربی این خیابان از 10 روز گذشته آغاز شده و تا اواسط هفته آینده به اتمام می رسد و بلافاصله بعد از آن عملیات پیاده روسازی و احداث نهر ضلع شرقی آغاز خواهد شد و ظرف 4 ماه کل پروژه به اتمام می رسد.
 
وی  با بیان اینکه عملیات احداث نهر و جدول خیابان مفتح به طول یکهزار و 400 متر در ضلع غربی و شرقی در حال انجام است  گفت: عملیات پیاده روسازی نیز به طول 4 هزار و 200 متر مربع در این خیابان انجام می شود.
 
معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه عرض پیاده رو ضلع شرق خیابان مفتح کم و باعث مشکل در تردد عابرین پیاده شده است، خاطرنشان کرد: نهر ضلع شرقی به صورت رو بسته احداث خواهد شد تا باعث اضافه شدن این قسمت به عرض پیاده رو و تسهیل عبور و مرور عابرین پیاده شود. همچنین در ضلع غربی کانیو جانبی برای جمع آوری آبهای سطحی احداث می شود.
 
شفیعی یادآور شد: در فاز دوم این طرح، مبلمان شهری، پایه چراغ روشنایی و آبیاری قطره ای درختان در نظر گرفته شده است .
 
وی افزود: در خیابان ملایری پور حد فاصل سهروردی تا خیابان شهید مفتح کانیو جانبی به طول یکهزار و 200 متر در حال احداث است که ظرف 5 روز آینده به اتمام می رسد. پیاده رو سازی درخیابان ملایری پور حدفاصل سلیمان خاطر تا شهید مفتح در ضلع جنوبی به میزان 600 متر مربع از دیگر پروژه های در حال اجراست./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار