پيشنهاد آخر هفته تماشاي تئاتر:

"پسران آفتاب" در تئاتر شهر از دست ندهيد

نمايش "پسران آفتاب" به كارگرداني سيامك صفري با توجه به موضوع كمدي و جذابيت آن پيشنهاد خوبي در آخر هفته خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران، در ا ين هفته تئاتر نمايشي " پسران آفتاب" به كارگرداني سيامك صفري سر و صداي بسياري به پا كرد شوره كمدي كه از 16 تيرماه بر روي صحنه رفته و به لحاظ موضوع و بازيگران آن نظر مردم و علاقمندان را جلب كرده است در صورت علاقمندي به موضوعات كمدي و با توجه موفقيت‌هاي متوالي اين نمايشنامه پيشنهاد مي‌كنيم كه در اين هفته اين نمايش را از دست ندهيد.
 
وقتي نيل سايمون در سال 1991 جايزه " پوليترز" را براي نمايشنامه " گمشده دريانكر" مي‌گرفت 20 سالي از نگارش نمايشنامه " پسران آفتاب" اشت مي‌گذشت. نمايشنامه‌اي كه اين قدر سر و صدا كرد كه هنوز هم روي سن تئاترها اجرا مي‌شود و هم گاهي در شكل و شمايل تله فيلم سر از تلويزيون درآورد.
 
" جان ارمان" با ستاره‌هاي " وودي آلن" و " پيتر فالك" اين نمايشنامه را به تلويزيون آورد.
 
آهو خردمند و شهرام زرگر مترجمان اين نمايشنامه هستند براي اولين بار محمد رحمانيان تله تئاتر " پسران آفتاب" را بازي " مهدي هاشمي" و مرحوم احمد آقالو به تلويزيون آورد و اكنون سيامك صفري تصميم به روي صحنه آوردن اين نمايشنامه را دارد.
 
" پسران آفتاب" داستان دو بازيگر و دوست قديمي است كه پس از سال‌ها بازي در كنار هم، چند سالي است كه با هم قهر كرده‌اند و به هيچ وجه حاضر به آشتي كردن نيستند اما مجبور مي‌شوند براي بازي در يك نمايش تلويزيوني دوباره كنار هم قرار بگيرند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.