گزارش مالی سه ماهه دوم شرکت نوکیا

گزارش مالی سه ماهه دوم سال 2013 نوکیا منتشر شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، نوکیا توانسته است در سه ماه دوم سال میلادی جاری رکورد فروش تازه ای را بدست آورد، این شرکت فلاندی با فروش 7.4 میلیون اسمارت فون از خانواده ی لومیا باز هم با 115 میلیون دلار ضرر، فصل تابستان را پشت سر گذاشت.


این در حالی است که فروش این شرکت نسبت به سه ماهه اول امسال حدود 32 درصد رشد داشته است همچنین این شرکت از بخش فروش ابزار ها و سرویس های خود توانسته 2.7 میلیارد دلار درآمد کسب کند که این بخش نیز نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 24 درصد کاهش داشته است.

استفان الوپ مدیر عامل نوکیا، در جلسه ارائه گزارش مالی این شرکت، با اشاره به تلفن ارزان قیمت آشا 501، از آن به عنوان راه نجات نوکیا یاد کرد و همچنین اعلام کرد، که تمرکز این شرکت بر روی بروزرسانی محصولات و تولید محصولات رقابتی است.

وی همچنین به اسمارت فون پرفروش و محبوب لومیا 520 اشاره کرد که تقاضا در بازار های مختلف جهان مانند چین و بریتانیا  برای این تلفن بسیار زیاد بوده است.

در نهایت کل فروش نوکیا در سه ماهه اخیر معادل 11.5 میلیارد دلار بوده است، که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته حدود 22 درصد کاهش یافته است و این نشان از عدم توانایی محصولات جذابی مانند لومیا 920 برای بازگرداندن فلاندی ها به سوددهی می باشد.





برچسب ها: نوکیا ، سه ماهه ، گزارش ، مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار