در گفتگوي اختصاصي با باشگاه خبرنگاران مطرح شد؛

آخرين وضعيت سريال "معراجي‌ها" از زبان "مسعود ده‌نمكي"

"مسعود ده‌نمكي" از آخرين وضعيت سريال "معراجي‌ها" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران سخن مي‌گويد.

"مسعود ده‌نمكي" كارگردان سينما و تلويزيون با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص توليد سريال جديدش با نام "معراجي‌ها" با بيان اين مطلب كه موضوع اصلي فيلم اجتماعي و مربوط به جنگ تحميلي است، گفت: فيلمبرداري اين سريال از شهريور‌ماه سال جاري آغاز مي‌شود و تاكنون حضور "مهران رجبي" و "رضا رويگري" در آن قطعي شده است. 

"ده‌نمكي" اظهار داشت: سريال "معراجي‌ها" قرار بود در سال 90 ساخته شود اما به دليل حاضر نبودن و اشتغال به ساخت فيلم سينمايي "رسوايي" ساخت اين سريال به اين زمان موكول شد. 
.
كارگردان سه‌گانه "اخراجي‌ها" افزود: فكر مي‌كنم مضمون مجموعه "معراجي‌ها" مورد توافق خيلي از كساني كه به كشور و انقلاب تعلق خاطر دارند خواهد بود. 

"ده‌نمكي" در خصوص لوكيشن‌هاي اين مجموعه گفت: بخش عظيم لوكيشن‌هاي اين سريال در تهران و شهرك سينمايي دفاع‌مقدس خواهد بود و اين مجموعه در 25 يا 26 قسمت ساخته مي‌شود. 

وي در خصوص انتخاب "معراجي‌ها" براي اين سريال عنوان كرد: نام‌هاي ديگري نير مدنظر بود اما به دليل كم‌حاشيه بودن نام "معراجي‌ها" اين اسم انتخاب شد. 

اين كارگردان درباره‌ي همكاري با "سيد‌محمود رضوي" به عنوان تهيه‌كننده اظهار داشت: "سيد محمود رضوي" از بچه مسلمان‌ها و كار بلدهاي عرصه تهيه‌كنندگي  است و به دليل موضوع اصلي فيلم‌نامه كنار هم قرار گرفتن عوامل توليد با يكديگر منافاتي ندارد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار