جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 19 از برپایی جایگاه ویژه مدیریت بحران در بوستان ولایت خبر داد.

محمدباقر علیزاده در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: جایگاه ویژه مدیریت بحران همزمان با ماه مبارک رمضان به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان در چگونگی مقابله، با حوادث و بلایا و سوانح طبیعی به ویژه زلزله در بوستان ولایت برپا می شود.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: فعالیت این جایگاه از نخستین روز ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان ماه رمضان به جز شب های قدر در بوستان ولایت ادامه خواهد داشت.

علیزاده با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برپایی 3 غرفه همزمان با جشن میهمانی خدا، غرفه توزیع بروشور، غرفه فشار خون توسط گروه های دوام به صورت رایگان و غرفه انیمیشن از اقدامات اجرایی این طرح است.

وی ادامه داد: جایگاه ویژه مدیریت بحران منطقه 19 همزمان با ماه مبارک رمضان به جز شب های قدر درب شماره 2 بوستان ولایت برپا می شود.

علیزاده با اشاره به نحوه ی برگزاری ویژه برنامه غرفه انیمیشن گفت: نمایش و پخش انیمیشن و تیزر آموزشی رایگان در برابر زلزله با 24 موضوع مختلف در خصوص آمادگی مقابله با حوادث طبیعی از جمله زلزله، نحوه پناهگیری در مکان های مختلف، اماکن عمومی، محل های خرید، خیابان، کوچه، خودروها، وسایل نقلیه عمومی، لحظه حضور در منازل، نحوه ی پناهگیری در اتاق ، راهرو، مکان های دیگر، چگونگی تخلیه امن اضطراری در مواقع بحرانی از اقدامات دیگر جایگاه ویژه مدیریت بحران منطقه 19 در بوستان ولایت است.

وی در پایان با اشاره به اهداف این طرح افزود: ارتقای سطح آمادگی شهروندان همراه با برپایی جشن میهمانی خدا با توزیع بروشورهای آمادگی در برابر زلزله، کاربرد پیام های کوتاه ایمنی مقابله با  بلایای طبیعی از اهداف این طرح است./ف

برچسب ها: شهردا ، مدیریت ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.