جان كري رسما از محمود عباس براي شركت در مذاكرات سازش فلسطيني – صهيونيستي دعوت كرد

"نبيل ابوردينه" از مقامات ارشد تشكيلات خودگردان فلسطين و از مشاوران "محمود عباس" رييس ان تشكيلات اظهار داشت كه "جان كري" وزير امور خارجه آمريكا رسما از عباس براي حضور در مذاكرات سازش فلسطيني – صهيونيستي دعوت بعمل آورده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رويترز، اين مقام ارشد تشكيلات خوگردان فلسطيني با اعلام اين خبر از احتمال زياد از سرگيري مذاكرات صلح در روز دوشنبه در واشنگتن خبر داده است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز در گزارشی نوشت : نمایندگان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین قرار است امشب (دوشنبه) به دعوت رسمی "جان کری" وزیر خارجه آمریکا در واشنگتن دیدار و مذاکرات سازش را از سر بگیرند.

تیم مذاکره کننده دو طرف اسرائیلی و فلسطینی در حالی قرار است در مراسم افطاری در منزل جان کری با یکدیگر دیدار و مذاکره کنند که کابینه رژیم صهیونیستی شب گذشته بر سر آزادی 104 زندانی فلسطینی توافق کردند. گفته می‌شود این زندانیان پیش از امضای توافقنامه اسلو در سال 1993 زندانی شده بودند.

"تزیپی لیونی" وزیر دادگستری اسرائیل و "اسحاق مولهو" نماینده ویژه "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل که شب گذشته به مقصد واشنگتن پرواز کردند، قرار است در این نشست شرکت کنند. "صائب عریقات" نیز رئیس تیم مذاکره کننده فلسطین خواهد بود.
آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 


برچسب ها: جان ، کری ، محمود ، عباس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار