رودهن/امام جمعه رودهن:

رسانه ملی تبیین افکار عمومی جهان را در دست دارد

امام جمعه رودهن گفت : صدا و سیمای جمهوری اسلامی که شبکه های بین المللی در سطح دنیا دارد اطلاع رسانی می کردند و تبیین افکار عمومی دنیا را در دست داشتند و حرف نظام جمهوری اسلامی ایران را به گوش جهانیان می رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران رودهن گفت: جالب است که استکبار جهانی در دنیا از بزرگترین ادعا های خود مانند آزادی بیان و دفاع از حقوق بشر حرف می زند و در عمل همان مدعی ها در عمل برخلاف این دو اصل مهم عمل می کنند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :صدا و سیمای جمهوری اسلامی که شبکه های بین المللی در سطح دنیا دارد اطلاع رسانی می کردند و تبیین افکار عمومی دنیا را در دست داشتند و حرف نظام جمهوری اسلامی ایران را به گوش جهانیان می رساندنداین یک بیان است و باید آزادی بیان باشد کشور های صهیونیست و استکبار با این همه شبکه های متنوع و گوناگونی که در اختیار دارند می توانستند با شبکه های ایرانی مقابله نکنند.

امام جمعه رودهن اضافه کرد :بگذارند شبکه های ما حرف خودشان بزنند و شما هم در مقابل حرف خودتان را بزنید تا شنوندگان بین این دو مقوله حق را انتخاب کنند و شناسایی کنند که کدام شبکه حرف حق را می زندقطع شبکه های جمهوری اسلامی ایران از چندین ماهواره برخلاف ادعای استکبار جهانی است .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهار داشت : به فضل پروردگار نظام جمهوری اسلامی ایران اقتدار و توان لازم را دارد تا از راههای گوناگون دیگر پیام و افکار و اندیشه خود را با آن چیزی که تراوش گرفته از فرهنگ دینی و اسلامی و فرهنگ غنی ملی ما است را از طرق دیگر در عرصه بین المللی پیام رسانی کند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.