اشتياق براي آراستن موهاي عجيب در بارسا+ تصاویر

اشتياق براي آراستن موهاي عجيب و غريب را در بارسا شاهد هستيم .

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، تمام بازيكنان حاضر در تيم بارسلونا ستاره هستند و از توانايي هاي فني بسياري برخوردارند ولي بعضي از آنها در بحث آراسته كردن مو نيز توانايي دارند.

ويكتور والدس : وي به شدت در اين تيم پيشرفت كرده و جالب اينكه هر چه بازيش بهتر شده موهايش هم كوتاه تر شده تا جايي كه والدس اين روزها كاملا كچل است.


آندرس اينيستا : موهاي اينيستا نيز روز به روز كم پشت تر مي شود ولي به طور كلي خيلي كم پيش آمده موي او از 3 سانت بلندتر شود البته هر چه موهاي او كوتاه تر شده بازيش هم بهتر شده است .

جالب اينكه مادر و خواهر اين بازيكن كم مو آرايشگر هستند .


سسك فابرگاس : از نظر تنوع مدل مو رقيب سرسخت پيكه است او هم در آرسنال انواع مدل مود را امتحان كرد و در مدت حضورش دربارسا چند بار مدل موهايش را عوض كرده است او هم كچل كرده و هم بلوند بوده .


كارلوس پويول : كاپيتان پويول بيشتر اوقات صاحب همين مدل موهاي فر پر پشت بوده است او همان قدر كه در  به اجرا گذاشتن توانايي هاي فني خود ثابت بود در حفظ مدل موهايش هم ثابت قدم بوده است.


ژاوي: ژاوي با گذر زمان موهايش را بلندتر كرده و درست برخلاف والدس و اينيستا كاپيتان دوم با رسانه مثل پويول در حفظ مدل مويش ثابت بوده نه مثل سسك خشن است.

هر چقدر كه دربازي سازي و پاس دادن ستاره است در تنوع مدل مو بي استعداد است تا حدي كه در تيم ملي به دليل مدل موهايش او را مسخره مي كنند.

داويد ويا: در استفاده از ژل تبحر زيادي دارد اوايل چهر خيلي معصومي داشت ولي حالا به سلطان ژل تبديل شده است دني آلوس : وقتي به بارسا پيوست قيافه عادي داشت اما كم كم تغيير كرد و حتي موهايش رابلوند كرد او علاوه بر مدال مود در استفاده از كلاه هاي متنوع نيز مشهور است.


ليونل مسي : مسي درباره مدل موهايش ضعيف ترين عملكرد را داشته است او برخلاف خيلي از ستاره هاي ديگر قيافه ي معصومانه اي دارد و زياد هم به موهايش اهميت نمي دهد فقط مي توان بهترين كار او كوتاه كردن موهايش بود تا از آن چهره ي بچه گانه خلاص شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار