بیانیه تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از خلق حماسه روز قدس ؛

راهپیمایی روز جهانی قدس ، خط بطلانی بر جریان سازش بود

دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با صدور بیانیه‌ای از خلق حماسه عظیم وحدت و اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران اسلامی همپای «امت بزرگ اسلامی» حول محور نخستین قبله‌گاه مسلمین جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با صدور بیانیه‌ای از خلق حماسه عظیم وحدت و اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران اسلامی همپای «امت بزرگ اسلامی» حول محور نخستین قبله‌گاه مسلمین جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.
 
 
در ایـن بیـانـیه تـقدیـر و تشـکر آمده است :
 
دیروز؛ در آخرین جمعه از ماه پرفیض و برکت رمضان‌المبارک مردم مؤمن، روزه‌دار و انقلابی ایران اسلامی با پشت‌سر گذاشتن ایام و لیالی پربرکت قدر و به دعا و ابتهال و نیاز دست برداشتن بر آستان کریم بی‌نیاز احدیت برای مظلومان عالم، سرود آزادی قدس شریف را بار دیگر سر داده و خشم مقدس نقرت و انزجا خود از ظلم و جور رژیم غاصب صهیونیستی را فریاد زدند.
 
دیروز؛ در جای جای میهن اسلامی ایران ، از زن و مرد و پیر و جوان، همه و همه آمده بودند تا بگویند راهبرد ایران اسلامی همان راهبرد تاریخی وتاریخ ساز امام راحل عظیم الشان و آن حمایت همه‌جانبه ، قاطع و صریح از ملت‌های مظلوم عالم به ویژه ملت مظوم و مقاوم  و قهرمان فلسطین است.
دیروز ؛ راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس ، تجلی بینش و بصیرت و پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس مردم فهیم و شریف ایران اسلامی بود که در اعلام حمایت از «جبهه بزرگ بیداری و مقاومت اسلامی» چشمان کوردلان ائمه‌الکفر از ابهت و عظمت خود خیره کرد.
 
بار دیگر ملت قهرمان، آزاده و همیشه در صحنه ایران اسلامی در جای جای میهن اسلامی، حماسه‌ای جاودان و ماندگار به یادگار گذاشت و برگ زرین دیگری در دفتر قطور خاطرات و افتخارات ملت رشید ایران اسلامی ثبت و ضبط کرد و با گوش‌جان به ندای حق‌طلبی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در حمایت از فلسطین ، این پاره‌تن اسلام ، لبیک‌گویان در راهپیمایی روز جهانی قدس ، حضوری ارزشمند یافت.
این حضور پرمعنا و کاملاً هدفمند ، یکپارچه و متحد حول محور نخستین قبله‌گاه مسلمین نشان از عمق نفوذ کلام الهی و روشنگرانه و راهبرد حکیمانه و هوشمندانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی (ره)  پس از گذشت بیش از سه دهه  از آن ، در قلوب میلیون‌ها انسان مسلمان ، بلکه آزاده دارد.
این حضور پرمعنا در روز جهانی قدس در پهنه پهناور این کره خاکی و از نژادها ، قومیت‌ها، مذاهب، ملیت‌ها، اقوام و ادیان مختلف ، پیامی بزرگ و مهم برای «جریان فتنه بین الملل» و «نظام سلطه و استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل» دارد و آن نیز نزدیک شدن به پایان نظام‌های ظالمانه ، طاغوتی ـ سرمایه‌داری به ویژه رژیم اشغالگر قدس و تشکیل دولت‌های ترور و وحشت به جهت سرکوب مسلمانان و سایر آزادگان و حق‌طلبان است.
 
دیروز؛ وحدت وانسجام و اتحاد «جهان اسلام» و «امت بزرگ رسول الله» در سایه‌سار آموزه‌ها و احکام اسلام ناب محمدی (ص) و منبعث از کتاب‌الله و سنت رسول‌الله در حمایت از فلسطین و آرمان مقدس آزادی قدس شریف و حذف غده سرطانی و رژیم جعلی و دولت تروریسم‌پرور و غاصب صهیونیستی بار دیگر به بهترین شکل به نمایش درآمد و نشان داد توطئه شوم و نقشه پلید صهیونیست‌ها یعنی اشغال نیل تا فرات جای خود را به طرح آزادسازی قدس به عنوان اولین و مهم‌ترین مسأله جهان اسلام و سیاست فلسطین از بحر تا نهر نه حتی یک وجب کم‌تر داده است.
 
در پایان بیانیه تشکر ، بار دیگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این همه شور و شعور ملت‌ها به ویژه ملت سرافراز ایران اسلامی را می‌ستاید و بر دستان و بازوان حماسه‌سازان روز جهانی قدس به رسم ادب و نشانه احترام بوسه می‌زند و از این موهبت الهی به درگاه ایزد متعال شکرگزار است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار