مازندران /

اجرای محدودیت های ترافیکی از آغاز دور دوم سفرهای تابستانه

محدودیت های ترافیکی از آغاز دور دوم سفرهای تابستانه اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران، جانشین فرماندهی انتظامی مازندران امروز در جمع فرماندهان نیروی انتظامی استان در ساری گفت:از 18 مرداد موج دوم سفرهای تابستانی شروع می شود که امنیت در جاده ها بسیار اهمیت دارد.

سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه 22 میلیون نفر مسافر امسال به مازندران سفر کردند که 42 درصد در تصادفات کاهش فوتی داشتیم،افزود:با توجه به نزدیک شدن تعطیلات عید سعید فطر در 6 محور مواصلاتی استان ترافیک سنگین خواهیم داشت و تقاضای من از مسافران این است که با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

به گفته جانشین فرماندهی انتظامی مازندران؛ 323 کیلومتر از نوار ساحلی مازندران، روزانه هزار و 200 نفر یگان ویژه و دریابانی فعالیت دارند که در آن جا هم پوشش لازم امنیتی فراهم می شود.

سرهنگ قاسمی افزود:پلیس راه در ایام تعطیلات عید فطر و تعطیلات تابستانه آمادگی کامل دارد و از اکنون تدبیر،پیش بینی و پیش گیری از انسداد مسیر انجام بگیرد و انجام مطالبات مردم هدف ما است.

فرمانده پلیس راه مازندران نیز در این جلسه گفت:طرح ترافیکی عید سعید فطر یک روز قبل از عید اجرا می شود که یگان ویژه به صورت مأموریتی 4 روز در محور سوادکوه،هراز و کندوان ما را همراهی می کنند.

سرهنگ محمدنژاد بابیان اینکه 50 درصد ترافیک کشوری را در این ایام خواهیم داشت،افزود: ترافیک سفرهای تابستانه از موج اول سفر پر حجم تر خواهد بود که در محورهای کندوان، هراز و سوادکوه ترافیک سنگین پیش بینی می شود.

به گفته فرمانده پلیس راه مازندران؛محدودیت تردد کلیه کامیون ها به خصوص کامیون های شامل مواد فاسد شدنی خواهیم داشت.

سرهنگ محمد نژاد افزود: 19 خودرو به صورت نامحسوس در محورهای کندوان، هراز و سوادکوه حضور خواهند داشت.

وی یادآور شد: با هنجارشکنان ترافیکی که شانه خاکی می روند و یا انحراف به چپ می روند، و حق و حقوق شهروندی را زیر سؤال می برند، تا پایان طرح ترافیکی این خودروها در پارکینگ حوزه استحفاظی همان منطقه متوقف خواهند شد.

این طرح ها یک روز قبل از عید سعید فطر تا پایان طرح تابستانه ادامه خواهد داشت./س

برچسب ها: محدودیت ، ترافیک ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.