اجراي تمهیدات ترافیکی درمحل برگزاري نماز عید فطر

با توجه به برگزاری نماز عید سعید فطر در دانشگاه تهران واقع در محدوده منطقه 6 تمهیدات ویژه ای جهت تسهیل در تردد شهروندان از سوی حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، مهندس اسدی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 با بیان این مطلب افزود: به ‌منظور تسهیل رفت‌ وآمد شهروندان برای اقامه نماز عید سعید فطر، علاوه بر ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران  که نمازگزاران را از مبادی مختلفی در سطح شهر به محدوده برگزاری نماز منتقل می‌کند. خطوط مختلف تاکسیرانی منطقه 6  نیز به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم عید سعید فطر با همکاری منطقه 11 مهمانان خدا را برای تطهیر در چشمه جوشان نماز عید فطر همراهی می نمایند.
 
معاون حمل و نقل وترافیک منطقه 6 اعلام کرد:  در این راستا طی جلسات مختلفی که با سایرمناطق برگزار شد و مقرر شد به منظور سهولت در جابه جایی شهروندان و برپایی نماز پر فیض فطر و بازگشت به مبادی حرکتی در 10 مسیر ؛ حدود 500 دستگاه خودروی ون اختصاص یابد که از ساعت 6 صبح آماده ارائه خدمات به نمازگزارن است.
 
 وی در باره این مسیرها گفت : مسیرهای یاد شده شامل  خیابان فاطمی تقاطع  خیابانهای حضرت ولی عصر(عج)،ابتدای  خیابان جویبار،خیابان های حجاب،کارگر؛میدان هفت تیر ابتدای خیابان کریمخان،خیابان طالقانی تقاطع خیابان مفتح،خیابان انقلاب تقاطع خیابان مفتح ،میدان فردوسی ،خیابان ولی عصر(عج) تقاطع خیابان جمهوری و خیابان آزادی تقاطع خیابان توحید است که در داخل محدوده نمازگزاران را به محل اصلی اقامه نماز می‌رسانند.
 
اسدی در ادامه از پارک رایگان خودروهای نمازگزاران  در پارکینگ های لاله، قرنی و حافظ خبر داد و افزود : به منظور جلوگیری از سد معبر خودروها در مسیرهای منتهی به دانشگاه تهران پارکینگهای لاله، قرنی و حافظ در این روز به شهروندان خدمات رایگان ارائه می نمایند./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار