کشاورز:

کنار لک می ایستم نه مقابلش!/سفرم در جریان اردو فوتسال به کسی مربوط نمی شود

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند گفت: حضورم در امارات با هماهنگی باشگاه و اجازه لک انجام گرفت حد خودم را می دانم در تیم ما بازیکن سالاری وجود ندارد.

محمد کشاورز بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: 10 روز قبل از برپایی اردو در کیش با مسئولان باشگاه و همچنین سرمربی تیم صحبت کرده و اجازه سفر به امارات را گرفتم در صورتیکه طاهری و یا لک با ترک محل اردو موافقت نمی کردند قرارداد را می زدم و عازم امارات نمی شدم اما مذاکرات من با موافقت مسئولان باشگاه همراه بود.

وی افزود: اگر می دانستم برخی اشخاص تا این حد این مسئله را بزرگ می کنند و در پی حاشیه سازی هستند به طور حتم منصرف می شدم نمی دانم چرا این روزها همه به نقد ماجرای سفر ما می پردازند به نظرم این کار درست نیست.

وی افزود: حتی به فرض اینکه سفر من و طیبی اشتباه بوده باشد کسی حق اظهار نظر ندارد ما در باشگاه گیتی پسند فعالیت داریم و هر جریانی فقط به افراد داخل باشگاه مربوط است پس امیدوارم دیگران حد خود را بدانند و در مسائلی که به آنها ارتباط ندارد دخالت نکنند، رقابت های مهمی در پیش رو است و وقتی برای درگیری با حاشیه ها نداریم قصد پاسخگویی به جریانات ایجاد شده را نداشتم اما سکوت در این وضعیت کار درستی نبود واضح اعلام می کنم که با اجازه مسئولان باشگاه و سرمربی سفر کردم تا دوستام لطف کرده و با این جواب آرام گیرند و پیش از این به ماجرا دامن نزنند.

**حد خودم را می دانم، بازیکن سالاری راه نمی اندازم

کشاورز در ادامه بیان داشت: به میان آوردن بحث بازیکنان سالاری در گیتی پسند غیر منطقی است گمان می کنم به عنوان یک بازیکن تا حدی حرفه ای هستم که نخواهم از موقعیت خود سوء استفاده کنم البته عملکرد موفق باشگاه در این سالها نیز یکی دیگر از دلایل رد فرضيه بازیکنان سالاری است .اشخاصي دوست دارند من را مقابل لک قرار دهند و مشکلاتی را ایجاد کنند اما به آنها اطمینان می دهم در این مورد ناموفق خواهند بود برای چنین اشخاصی که به جای پرداختن به کارهای خود قصد تخریب جو باشگاه دیگری را دارند تأسف می خورم و قول می دهم آنها را در رسیدن به هدف خود ناکام بگذارم کنار لک قرار می گیرم نه مقابل او....

**توانایی های لک وی را به گیتی پسند آورد نه من

بازیکن ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص تأثیرگذاری در حضور لک در کادر فنی این تیم گفت: شاید با لحظه اي تفکر در مورد کارنامه رضا لک نیازی به توضیح از جانب من نباشد اما برای رفع تردید اشخاصی که به موضوع حضور لک در گیتی پسند پرداخته اند، توضیحاتی ارائه می کنم. لک مربی دانا و خوبی است در چند سال حضورش در شهید منصوری با وجود تمام مشکلات کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت که این نشانده ی هنر و دانش وی در امر مربیگری است.

بعضی واقعیات را حتی با اتهام زدن به دیگران نمی توان تغییر داد، لک کار بلد است و قطعی شدن حضورش در کادر فنی گیتی پسند به همین فاکتور مربوط می شود به نظرم وی شایسته جایگاهی که در آن قرار گرفته می باشد.

کشاورز تصریح کرد: افضل برای این تیم زحمات زیادی کشید و مقام قهرمانی را به ارمغان آورد اما تصمیم مسئولان باشگاه قطع همکاری با وی بود، ما هم از زحمات افضل تشکر می کنیم اما با این وجود از آمدن لک خوشحال و راضی هستم زیرا معتقدم وی پتانسیل کسب قهرمانی را با تیم گیتی پسند دارد که این امر از برنامه های تمرینات و اردویی وی قابل مشاهده است.

**بررسی عملکرد لک یکی از ارکان زندگی برخی ها شده

وی افزود: جو کنونی فوتسال بر علیه لک شده است و گمان می کنم این شرایط را مدیون اشخاصی هستیم که کار و زندگی را کنار گذاشته و به دنبال کوچکترین قصوری از سوی لک هستند.زمانیکه در تیم ملی بود اتهام سوء استفاده از موقعیت را به وی زدند در حالیکه هیچ کس به ترجیح بازیکنان و قدرت جذب باشگاه گیتی پسند اشاره نکرد.

وقتی لک خواهان حضور وفایی به ترکیب گیتی پسند شد باشگاه دیگری به صدا آمد و مدعی شد که با این بازیکن مذاکره کرده اما لک با توجه به موقعیتش باعث تردید وی شده است. حالا که گیتی پسند از جذب وفایی صرف نظر کرده، باشگاهی که به لک اتهام زده بود نیز برای گرفتن وفایی هیچ تلاشی نمی کند همین امر بی اساس بودن اتهامات را نشان می دهد. نباید به هر قیمتی پیشرفت کنیم اگر هنگام متهم کردن دیگران خدا و وجدان خود را در نظر بگیریم به طور حتم وضعیت بهتری در فوتسال بوجود می آید.

**تجربه افتخاری می تواند مشکل تیم را حل کند

کشاور گفت: زحمات و تلاش لک در تیم ملی بر هیچ کس پوشیده نیست، کنار گذاشتن این مربی از تیم ملی را منصفانه نمی بینم البته با توضیحات افتخاری نیز مبنی بر زیاد شدن کار مربیانی که در تیم ملی و باشگاهها فعالیت دارند موافقم اما با توجه به تجربه مدیریتی که از سرپرست کمیته فوتسال سراغ دارم مطمئنم که با هم اندیشی می توانند این مشکل را بدون کنار گذاشتن این مربی حل کنند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار