پزشکان مراقب باشند؛

بیماری فرزند، طعمه ای برای اخاذی از پزشک

افرادی که با کشاندن یک پزشک به بهانه بیماری فرزند به منزل خود، 430 میلیون ریال از وی زورگیری کرده بودند، توسط پلیس شهرستان ملارد غرب استان تهران شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع شکایتی از شعبه دوم بازپرسی دادسرای ملارد مبنی بر اخاذی یک زوج جوان از یک پزشک، بلافاصله پیگیری آن در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ صفری افزود: پس از استماع اظهارات شاکی مشخص شد متهم فردی به هویت " فاطمه الف" با نقشه از قبل طراحی شده به محل کار شاکی پرونده مراجعه و با اعلام این مطلب که پسرش در بستر بیماری بوده و به دلیل نداشتن تمکن مالی قادر به انتقال وی به مطب دکتر نیست شاکی پرونده را فریب داده و به منزل خود می کشاند.

فرمانده انتظامی ملارد افزود:شاکی از روی انسان دوستی و جهت روشن شدن وضعیت بیمار حاضر به همکاری و حضور در منزل متهم می شود که به محض ورود با چاقو از طرف متهم و خواهر و دامادش مورد حمله قرار می گیرد.

این مقام مسئول ادامه داد:متهمین پس از لخت کردن شاکی، با استفاده از تلفن همراه لنزدار اقدام به فیلمبرداری از شاکی کرده و با تهدید کارت عابر بانک وی را به همراه رمز آن گرفته و مبلغ 30میلیون ریال از حساب وی برداشت می کنند و همچنین مبلغ 400 میلیون ریال را نیز طی دو فقره چک تضمینی از او به سرقت می برند و سپس او را آزاد می کنند متهمان به این بسنده نکرده و با تهدید و ارسال اس ام اس با درخواست 100 میلیون ریال دیگر، قصد اخاذی از شاکی را نیز داشتند.

سرهنگ صفری ادامه داد: با بررسی های پلیس و انجام تحقیقات فنی در محل، ماموران موفق به شناسایی متهمان و دستگیری آن ها و نیز کشف موبایل مورد اشاره می شوند.

گفتنی است متهمان در بازجویی های پلیس به جرم ارتکابی اعتراف کرده و با تشکیل پرونده به صدور قرار 800 میلیون ریالی راهی زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در پایان ضمن هشدار در خصوص برخورد با این افراد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک فوراً از طریق شماره تلفن 110 پلیس را در جریان امر قرار دهند

برچسب ها: متهمین ، شاکی ، اخاذی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار