مرندي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ديدار اساتيد با مقام معظم رهبري اثر مثبتي بر روي فعاليت خواهد داشت

"عضو كانون دانشگاهيان" اساتيد در ديدار با مقام معظم رهبري از اين حيث كه مي‌توانند به راحتي ديدگاه‌هاي خود را نزد ايشان بيان کرده و از نظرات ايشان نيز استفاده كنند اثر مثبتي بر روي فعاليت آن‌ها خواهد گذاشت.

محمدرضا مرندي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به موضوعاتي که در ديدار با مقام معظم رهبري از سوي برخي از اساتيد مطرح شد، اظهار داشت: يکي از مهمترين مسائلي كه از سوي اساتيد به آن پرداخته شد، سبک زندگي اسلامي و تاثير ناخودآگاه فرهنگ غربي بر سطح زندگي اسلامي مردم بود که دغدغه امروز دلسوزان نظام جمهوري اسلامي است.
 
وي به بسته پيشنهادي سياست‌خارجي جمهوري اسلامي از سوي برخي اساتيد اشاره کرد و گفت: اگر ايران در روابط خود با ساير كشورها  يک رويکرد ديپلماسي علمي را دنبال کند مسلما به نتايج بسيار خوبي در زمينه روابط خارجي خواهد رسيد.
 
عضو کانون دانشگاهيان ديدگاه مهم ديگر بيان شده از سوي اساتيد را رصد کتاب‌هاي ترجمه شده در کشور دانست و تصريح کرد: در اين زمينه دو ديدگاه متفاوت مطرح شد که يکي بر ساماندهي و هدايت ترجمه‌ها و ديگري بر آزادي اجازه ترجمه تمامي کتاب‌ها تاکيد داشت که در اين زمينه مقام معظم رهبري هر دو نظريه را پسنديدند و بيان داشتند که با جمع‌بندي و يک رويکرد ميانه مي‌توان هردو راه را پياده کرد.
 
عضو كانون دانشگاهيان از فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر پيشرفت شگرف علمي ايران در 12 سال گذشته اظهار خوشحالي کرد و خاطرنشان كرد: اميدواريم رشد تحقيقات علمي در ايران در سال 2018 به رتبه چهارم در جهان برسد و اساتيد در ديدار با مقام معظم رهبري از اين حيث كه مي‌توانند به راحتي ديدگاه‌هاي خود را نزد ايشان بيان کرده و از نظرات مقام معظم رهبري نيز استفاده كنند اثر مثبتي بر روي فعاليت اساتيد خواهد گذاشت.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: اساتید ، دانشگاه ، دیدار ، نظرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار