بازیگری با نمک، تاجری موفق

فیلم بین های حرفه ای تر از امیر حسین رستمی این هنر پیشه خلاق را "فقط چشم هایت را ببند" می شناسند در مورد این بازیگر نکاتی را این جا بخوانید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان حتما امیر حسین رستمی را می شناسید فیلم بین های حرفه ای تر این هنرپیشه ی خلاق و شیرین را با "فقط چشم هایت را ببند" می شناسند اما اگر اهل تلویزیون هم باشید با او در "مرد هزار چهره" آشنا شده اید او هم امروز همراه سریال "دودکش" در کنار بازیگرانی همچون هومن برق نورد سیما تیرانداز الناز حبیبی و ... میهمان سفره های افطار شما است.

وی در این سریال در نقش بهروز نقش آفرینی می کند او در 12 بهمن 1354 متولد شده است او در حال حاضر متاهل است و یک پسر به نام ارشیا دارد.

با فیلم سینمایی "رئیس" کاری از مسعود کیمیایی پا به عرصه بازیگری گذاشت و سپس در فیلم "فقط چشم هایت را ببند"  علی رضا امینی باری کرد وی این فیلم را اولین بازی خود در عرصه ی سینما میداند زیرا قبل از "رئیس" اتفاق افتاده بود آشنایی او با پیمان قاسم خانی نیز به فیلم "فقط چشم هایت را ببند" باز می گردد. قاسم خانی از بازی امیر حسین رستمی را می بیند و از او خوشش می آید و همین آشنایی سبب می شود که به مهران مدیری برای مجموعه "مرد هزار چهره" معرفی اش کند.

رستمی با بازی در "شمس العماره" در نقش شکور شناخته شد از فعالیت های هنری اش می توان به "فقط چشم هایت را ببند" "مرد هزار چهره" "شمس العماره" "خاک اشنا" "نون و ریحون" " سه پنج دو" و .... اشاره کرد.
این هنر پیشه در سال 77 عقد و در سال 78 ازدواج کرد او در 25 سالگی به زندگی مشترک وارد شد امیر حسین رستمی در زندگی خود از سه چیز می هراسد تنهایی ارتفاع و هواپیما.

او در یک خانواده ی اهل تئاتر به دینا آمده و در همان کودکی با والدین خویش به تئاتر رفته است و اکنون هم در کنار بازیگری بیزینس می کند و به قول خودش در این کار بسیار موفق است./ي2
برچسب ها: رستمی ، بازیگر ، دودکش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار