طی سه هفته اخیر صورت می پذیرد:

تحول جدی و پیشرفت قابل ملاحظه در بروز ساب پرتال محلات تهران

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری تهرن در جلسه شورای معاونین امور اجتماعی و فرهنگی مناطق 22 گانه پایتخت گفت: طی سه هفته اخیر تحول جدی و پیشرفت قابل ملاحظه ای را در برخی ساب پرتال محلات فراهم کردیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در ابتدای این نشست که دو شنبه 21 مرداد ماه در سالن اشراق برگزار شد گزارشی از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در سرای محلات وخانه های فناوری اطلاعات پایتخت برای تحقق شعار شهر مجازی و شهروند الکترونیک به سمع و نظر حاضرین رسید و در ادامه وضعیت ساب پرتال  دو منطقه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
بر اساس این گزارش مناطق 6 و 7 و 12 به ترتیب جزء مناطق برتر و محله های شیراز جنوبی، خواجه نصیر و زرتشت جز محله های برتر در زمینه بروز رسانی ساب پرتال محلات پایتخت اعلام شدند.
سید محمد هادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن تقدیر از فعالیت های مناطق در زمینه ساب پرتال محلات پایتخت اظهار داشت: خوشبختانه طی سه هفته گذشته تلاش های خوبی در زمینه بروز رسانی ساب پرتال محلات تهران انجام شده اما تا دستیابی به هدف نهایی هنوز فاصله وجود دارد که تلاش مضاعف مسئولین مناطق و محلات رامی طلبد.
ایازی با اشاره به امکان ایجاد رصد لحظه به لحظه ساب پرتال محلات پایتخت از سوی اداره کل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: اطلاعات اماکن، امکانات و خصوصیات و تاریخچه محلات، همراه با بروز رسانی اخبار از جمله وظایفی  است که مدیران فناوری اطلاعات محلات باید برای بروز رسانی ساب پرتال محلات که انجام آن همت گمارند.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر لزوم ارتقای شاخص های ارزیابی گفت: از این پس در راستای افزایش کیفی سازی پرتال محلات امتیازات ویژه ای را برای شاخص های گرافیکی و محتوایی آن در نظر می گیریم.
ایازی از معاونین امور اجتماعی وفرهنگی تمام مناطق پایتخت به ویژه مناطق 14 و 17 و 5 خواست که در بروز رسانی ساب پرتال محلات خود و ارتقای شاخص ها و کسب امتیازات لازم در این زمینه بکوشند.
برچسب ها: شهرداری ، اشراق ، سالن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار