تقدير شبكه راديويي قرآن از نخستين قاري و مدرس درجه يك قرآن

در مراسمي روز چهارشنبه 23 مردادماه از استاد احمد ابوالقاسمي به عنوان نخستين قاري و مدرس درجه يك قرآن كريم قدرداني شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛محمدحسين محمدزاده، مدير شبكه راديويي قرآن طي مراسمي از استاد احمد ابوالقاسمي به عنوان استاد درجه يك تعليم قرائت قرآن كريم و استاد درجه يك قرائت  تقدير كرد.
 
محمدزاده در اين مراسم ضمن تقدير از هنر و تلاش اين استاد قرائت و تنغيم قرآني دريافت اين گواهي و درجه را تبريك گفت.
 
مدير راديو قرآن كسب اين مقام را نه تنها مرهون تلاش شخصي استاد ابوالقاسمي بلكه از لطف الهي و استعداد ذاتي ايشان دانست و اظهار اميدواري كرد اين نوع آزمون هاي ارزيابي و اعطاي مدارك اساتيد قرآني در ارزشيابي سطوح  بين المللي نيز از نظر اعتباري تقويت شود.
 
شايان ذكر است؛ استاد ابوالقاسمي پس از ثبت نام در دوره‌هاي اول و دوم اين طرح، شركت در آزمون ورودي و سپري كردن مراحل و آزمون‌هاي نظري و عملي آن و كسب حد نصاب لازم در هر يك از مفاد امتحاني، موفق به كسب گواهينامه درجه مربوطه شده است.
 
"احمد ابوالقاسمي" قاري بين‌المللي قرآن كريم تنها استادي است كه با شركت در طرح ارزيابي قاريان و مدرسان قرآن كريم در هر دو رشته قاريان و اساتيد موفق به كسب مدرك درجه يك طرح كه معادل دكتري است شده است.
 
تعداد اساتيد دوره نخست اعطاي اين گواهينامه  29 نفر بوده اند كه از حائزين درجات 1 و 2 تقديم به عمل آمده و همچنين به 4 نفر از اساتيد برجسته قرائت و تدريس قرآن كشورمان نيز گواهينامه درجه يك اعطا شده است./ص
برچسب ها: شبکه ، رادیو قرآن ، مدرس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار