ظرفيت ثبت نام مسکن مهر شهر پرديس تکميل شد/ پرديس پتانسيل ساخت دوباره مسکن را دارد

مدير عامل شرکت عمران پرديس گفت: ظرفيت ثبت نام مسکن مهر تکميل شده اما شهر پرديس پتانسيل ساخت دوباره مسکن را دارد.

مهدي هدايت در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه ظرفيت ثبت نام مسکن مهر پرديس تکميل شده است ،گفت: تا کنون 137 هزار ثبت نام مسکن مهر از سال گذشته در سامانه مسکن مهر پرديس صورت گرفته است.

وي ادامه داد: علي نيکزاد وزير راه وشهرسازي در خصوص ثبت نام مسکن مهر گفته بود که سايت هاي ديگري از غير پرديس امکان ثبت نام براي واجدان شرايط مسکن مهر درآينده نزديک ايجاد مي کنيم.

هدايت با اشاره به اينکه شهر پرديس پتانسيل ساخت دوباره مسکن مهر را دارد گفت: با توجه به دسترسي شهر پرديس به تهران و آب وهواي مطلوب آن و ساخت مترو در آينده نزديک امکان دوباره ساخت واحدهاي جديد را دارد.

مديرعامل شرکت عمران پرديس در خصوص مترو پرديس گفت: نقشه هاي مترو پرديس طراحي و بخشي از پل هاي آن در ساخت تقاطع هاي همسطح گذاشته شده و در مراحل منعقد کردن تفاهم نامه با قرارگاه خاتم النبيا براي ساخت مترو هستيم.

هدايت در ادامه تصريح کرد: در صورت منعقد کردن تفاهم نامه ساخت مترو بين پرديس و تهران در آينده نزديک آغاز مي شود.

مدير عامل شرکت عمران پرديس با اشاره به اينکه بخشي از افزايش آورده در خصوص زيربناها پس ازپرداخت آخرين قسط از متقاضيان دريافت ميشود ،گفت: پروژه هاي پرديس به دليل توپوگرافي محل نيازمند افزايش آورده از سوي متقاضيان است که با تلاش مسئولان ودستور وزير راه وشهرسازي از محل تسهيلات تامين گرديد.

هدايت در ادامه خاطر نشان کرد: در حال رايزني با بانک مسکن براي افزايش تسهيلات مسکن مهر به 30 ميليون تومان هستيم.

برچسب ها: مسکن ، ظرفیت ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار