ساري /

انتقال سهام 17 هزار میلیارد تومانی صنعت فولاد به صندوق بازنشستگی

نماینده مردم سوادکوه،قائمشهر،جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی از انتقال سهام 17 هزار میلیارد تومانی صنعت فولاد به صندوق بازنشستگی وزارت رفاه خبر داد.

علیپور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساري با اشاره به پیگیری وضعیت بازنشستگان صنعت فولاد کشور گفت:در زمان تایید صلاحیت وزیران دولت یازدهم و حساسیت و حجم آن،موضوع صنعت فولاد و بازنشستگان این صنعت به عنوان نخستین موضوعی بود که با رئیس جمهور گفت‌وگو کردم.

نماینده مردم سوادکوه،سوادکوه شمالی،قائمشهر،جویبار و سیمرغ در مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور هم نگران وضعیت بازنشستگان صنعت فولاد شده است،افزود:رئیس جمهور با انتخاب وزیران اقتصاد و صنعت،معدن تجارت و وزرات تعاون،کار و رفاه اجتماعی به بررسی عمیق‌تر موضوع بازنشستگان صنعت فولاد کشور می‌پردازد.

وی با انتقاد از بیان برخی سخنان در مورد زیاد بودن افزایش حقوق کارگران صنعت فولاد،خاطر نشان کرد:حقوق دریافتی کارگرانی که سال‌ها درصنعت فولاد زحمت کشیدند کم است و پیگیری‌های لازم برای بررسی وضعیت کارگران انجام شده است و پیگیر وضعیت کارگران بازنشسته صنعت فولاد کشور هستیم.

علیپور با اشاره به انتقال سهام 17 هزار میلیارد تومانی به صندوق بازنشستگی وزارت رفاه، یادآوری کرد: 12 هزار میلیارد تومان به صندوق واریز شد و ما پیگیر حل کامل مشکلات بازنشستگان صنعت فولاد کشور هستیم.

این نماینده مجلس با اشاره به عقب‌ماندگی یک ماه حقوق بازنشستگان صنعت فولاد، افزود:حل مشکلات مربوط به کارگران صنعت فولاد وشرکت البرز مرکزی از اولویت‌های اصلی در مجلس شورای اسلامی است./ب

برچسب ها: سهام ، فولاد ، صندوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.