افتتاح ایستگاه شماره 67، آتش نشانی در محدوده ی تهران قدیم

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 12، از افتتاح و بهره بردرای ایستگاه شماره 67 آتش نشانی این منطقه خبر داد.

پیمان حسین محسنی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:ایستگاه شماره ۶۷ آتش نشانی  منطقه 12، در تقاطع مولوی و خیابان وحدت اسلامی افتتاح و به بهره بردرای خواهد رسید.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود:ایستگاه شماره 67 آتش نشانی با حضور  شهردار منطقه 12 و معاونان و مدیران این منطقه، مدیران ارشد سازمان آتش نشانی و شهروندان در دست افتتاح و بهره بردرای است.

حسن محسنی با اشاره به لزوم احداث ایستگاه 67 آتش نشانی منطقه 12 گفت: این ایستگاه به منظور ارتقای سطح ایمنی شهروندان در زمان بروز حوادث غیر مترقبه و امداد رسانی به موقع به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین ضرورت های شهری، ایمنی شهر، امداد رسانی به موقع، امنیت شهروندان و آماده سازی ایستگاه های آتش نشانی و نیروهای امدادی است.

حسین محسنی با اشاره به شهدای آتش نشانی منطقه 12 گفت: با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشانی منطقه 12، باید تا حد ممکن از بروز حوادث پیشگیری ، امنیت و ایمنی آتش نشانان را مهیا کنیم.

وی در پایان با اشاره به لزوم ساماندهی تجهیزات آتش نشانی افزود: ساماندهی تجهیزات آتش نشانی از جمله ادوات، ماشین آلات و با استفاده از آخرین تکنولوژی ها، زمینه سازی استاندادرها در امر امدادرسانی، آماده سازی نیروهای امدادی امری بسیار ضروری است./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار