گجتی که از قوز کردن شما جلوگیری می‌کند!

اگر شما اشتباه بنشینید و قوز کنید، LumoBack ویبره می‌کند و به شما تذکر می‌دهد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، درست بشین، قوز نکن،صاف بشین و... اینها جملاتی بود که در کودکی همیشه از مادر،پدر یا معلم می شنیدیم. اما حالا که بزرگ شده ایم و تحت چنین نظارت های نیستیم، بسیار پیش می‌آید که گاهی به خودمان می‌آییم و می‌بینیم به اصطلاح قوز کرده نشسته ایم، گاهی هم کمردردهای وحشتناک این مسئله را وقتی به ما یادآوری می‌کنند که کار از کار گذشته.

آیا فناوری می‌تواند کمکی به ما بکند؟

بله! به تازگی شرکت "Lumo BodyTech" یک گجت پوشیدنی با قیمت ۱۵۰ دلار به نام "LumoBack"  تهیه کرده است، این گجت مرکب از یک نوار نایلونی که به دور کمر بسته شده و با یک حسگر تمام حرکات و طرز نشستن ما را مرتب پایش می‌کند.

برای مثال اگر شما اشتباه نشسته و قوز کنید، "LumoBack" با ویبره به شما تذکر می‌دهد و تصویر شکلک داخل صفحه به رنگ زرد وحالت اخمو در می آید و با اصلاح کردن نشستن خود شکلک موجود سبز شده و حالت خندان را نشان می دهد.

"LumoBack" از طریق بلوتوث می‌تواند اطلاعات پایشی خود را وارد یک اپلیکیشن آی‌فون کند، به این ترتیب شما در قالب یک نمودار و رنگ‌های متفاوت آن می‌توانید ببینید که در طول روز یا ماه، چه میزان از زمان درست و به چه میزان اشتباه نشسته بودید.

اگر شما دارای گوشی های اندرویدی هستید نگران نباشید نسخه اندروید این گجت نیز در دست تهیه است و به زودی عرضه می گردد.

باتری "LumoBack" حدود پنج تا هفت روز شارژ نگه می دارد و بعد از آن با یک رابط USB می‌تواند آن را مجددا شارژ کنید.

استفاده از "LumoBack" ساده است و وقتی به دور کمر بسته شود، اگر ویبره‌های دستگاه نباشد، کاربر بیشتر مواقع فراموش می‌کند که چنین کمربندی را بسته است. البته در صورت نیاز می توان ویبره دستگاه‌ را غیرفعال کرد.

برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، قوز کردن ، گجت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار