بندرعباس/

آزادگان در قیامت با اولیاالله محشور می‌شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: آزادگان در قیامت با اولیاءالله محشور می‌شوند و نزد خداوند منان مأجور هستند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، به مناسبت 26 مرداد سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر صبح امروز در رأس هیئتی متشکل از معاون اداری مالی اداره کل  بنیاد شهید استان، معاون اداری مالی و کارکنان تبلیغات اسلامی بوشهر با  خانواده رسول غریبی و محمد کردوانی، از آزادگان و جانبازان بوشهری دیدار کرد.

حجت الاسلام  عبدالرضا سروستانی در این دیدار ها با تجلیل از ایثارگری‌ها و از جان  گذشتگی‌های آزادگان و شهدای جنگ تحمیلی افزود: استقامت جانانه آزادگان مایه مباهات و مشمول اجر الهی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با ارزشمند دانستن اهمیت خدمات و زحمات  جانبازان و آزادگان اضافه کرد: شما در قیامت با اولیاءالله  محشور می‌شوید و نزد خداوند منان مأجور هستید و هر خدمتی که به شما ارائه شود جوابگوی ایثار شما نخواهد بود.

وی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راهی باشیم که شما با تبعیت از حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری در دفاع از ولایت و میهن اسلامی اتخاذ کردید و با پاسداری از ارزش‌های اصیل اسلامی بتوانیم آن را به صاحب اصلی این انقلاب بسپاریم.

سروستانی در این مراسم با اهداء لوح سپاس از رشادت‌ها و پایداری‌های این دو آزاده و جانباز بوشهری تقدیر و تشکل به عمل آورد.

در این مراسم جانبازان با ذکر خاطراتی از ایام  اسارت خود توکل بر خداوند متعال و تبعیت از فرامین حکیمانه حضرت امام  خمینی را از عوامل مهم در تحمل سختی‌ها و مشقت‌های دشمن بعثی عنوان کردند./ج1

برچسب ها: قیامت ، بوشهر ، جنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.