تبریز/

دوچرخه سوار تیم پتروشیمی تبریز در مرحله دوم تور برونو مالزی خوش درخشید

مرحله دوم تور برونو با حضور 106 دوچرخه سوار برگزار شد و مهدی سهرابی دوچرخه سوار محبوب تیم پتروشیمی تبریز مسابقه را با اقتدار کامل به پایان رساند تا در مجموع رده بندی کلی و انفرادی تور برونو صدر نشین شود و پیراهن طلایی این مرحله را بر تن کند، با کسب این پیروزی شیرین تیم پتروشیمی تبریز نیز در صدر رده بندی تیمی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، مهدی سهرابی در 10 کیلومتر آخر طولانی ترین مرحله رقابت ها که 5/189 کیلومتر از تانجونگ آرو تا پاپار بود از دوچرخه سواران گروه پیشتاز فاصله گرفت تا به تنهایی فاتح این مرحله از مسابقه باشد و با اختلاف چهار ثانیه بالاتر از ون در پلاگ که برنده مرحله اول بود، قرار گیرد.

به گفته سهرابی در کیلومترهای آخر مسابقه احساس خوبی داشتم و در پاهایم احساس هیچگونه خستگی نمی کردم به همین دلیل تصمیم گرفتم تا با گروه پیشتاز حرکت کنم، در پنج کیلومتر آخر هنوز احساس خوبی داشتم پس به قصد پیروزی از گروه پیشتاز جدا شدم و تنهایی به سمت خط پایان حرکت کردم.از این که برنده این مرحله شدم خوشحالم زیرا تیم ما با هدف پیروزی در مجموع تیمی در این مسابقه حاضر شده است.

درپایان این مرحله:پیراهن طلائی به مهدی سهرابی از تیم پتروشیمی تبریز،پیراهن سبز به آنوار منان از تیم BCP و پیراهن کوهستان ژانر ناوارا از تیم LBC تعلق گرفت ./ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.