مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا/استقلال 1 - بوریرام 0

قلعه نویی: نگاه بعضی ها ملی نیست / کاش مجیدی گل دوم را می زد

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به گفته اخیر مدیر عامل راه آهن در مورد تغییر زمان برخی بازی ها گفت: نگاه بعضی ها ملی نیست اگر مجیدی گل می زد خیالمان از بازی در تایلند هم راحت می‌شد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل بوریرام تایلند گفت:  می‌خواستیم بازی را هجومی کنیم ولی بازی سازی انجام نشد  چون فعلا بازیکن بازی ساز نداریم . رحمتی  بازهم بازی خوبی داشت .  خدا را شکر می کنیم که بردیم و باید ببینیم در بازی برگشت چه  پیش می آید .
 
قلعه‌نویی در مورد نبود مجتبی جباری گفت:  الان باید در مورد این استقلال حرف بزنیم  باید هواداران به تیم کمک کنند  تا بالا برویم.    روز 27 شهریور بهتر بازی خواهیم کرد شاید از نظر بدنی مشکل داشته باشیم.
 
قلعه‌نویی  گفت: ما با یک مهاجم نبودیم و سه مهاجم داشتیم 4-4-2 لوزی بازی می‌کردیم و در نیمه دوم هم مهاجم زیاد کردیم تا بازی‌سازهایشان را ببندیم. شاید اشتباهم این بود که چهار هافبک سه هافبک شد. قاضی در ذوب آهن در این پست بازی کرده است. چرا اسم قاضی را می‌آورید در کل خوب نبودیم.
 
وی در خصوص وضعیت مصدومان استقلال اضافه کرد:‌ آنچه که هست ما باید به این استقلال فکر کنیم گوران به مرور آماده می‌شود و جمشیدیان هم به زودی به ترکیب اضافه می‌شود. ما در این مدت خوب بدنسازی نداشتیم و برای این بازی هم که دیدید سه مصدوم داشتیم. ساموئل، جمشیدیان و آندرانیک تیموریان، در بازی برگشت به گونه‌ای بازی کنیم تا این مشکل برطرف شود.
 
وی در مورد مجیدی  گفت:  در بازی‌های آسیایی در آزادی فرهاد می‌تواند به ما کمک کند اما در لیگ به خاطر زمین خراب در نیمه دوم از او استفاده می‌کنیم. مجیدی باید از تجربه اش استفاده کند تا به گل برسیم. یک زمان مجیدی در زاویه بسته گلزنی می‌کند امروز مهاجمان ما خوب تغذیه نشدند و در مجموع از بازی راضی نبودم .
 
 

امیر قلعه‌نویی در  یک  گفت‌وگوی تلویزیونی 
 
 
امیر قلعه‌نویی  اظهار داشت: وقتی که یک تیم ایجاد موقعیت نمی‌کند یک مربی باید از این موضوع نگران باشد اما در مجموع همینکه گل نخوردیم  خوشحالم.  متأسفانه شرایط تیمی ما از نظر بدنی اصلا خوب نیست و بچه‌ها پشت سر هم مصدوم می‌شوند چون خوب بچه‌های تیم ملی ما بدنسازی نکردند. 

قلعه‌نویی در مورد امیدش برای بازی برگشت در تایلند نیز گفت: ما تا فردا استراحت می‌کنیم و بعد به فکر راه‌آهن هستیم، من معتقدم پله پله باید جلو برویم، ان شاء‌الله در دو بازی آینده موفق باشیم و سپس به بازی‌های بعدی فکر کنیم. من امیدوارم کی‌روش   اجازه دهد تا بازیکنان تیم‌ها در اختیار خودشان باشند. من با کفاشیان صحبت کردم و از ایشان درخواست کردم در اردوی بعدی به بازیکنان اجازه دهد که بازیکنان استقلال در اختیار خودشان باشند.

قلعه‌نویی تأکید کرد:  اگر بازیکنان ما بخواهند به اردوی تیم ملی بروند 4 روز مانده به بازی با نماینده تایلند به ما اضافه می‌شوند که ما عملا لطمه جبران‌ناپذیری می‌خوریم،  کی‌روش نباید بازیکنان ما را دعوت کند، البته من از ایشان خواهش می‌کنم که این کار را انجام ندهد تا ما از لحاظ کار بدنی و عقب‌افتادگی‌ها به هماهنگی لازم برسیم.

قلعه‌نویی در خصوص آخرین وضعیت تیموریان نیز یادآور شد: تیموریان 8 سانت دچار پارگی از ناحیه پا شده در آخرین عکسی که از او گرفتیم 4 سانت مشکل حل شده و فکر کنم تا 4 - 5 روز آینده به ما اضافه می‌شود، جمشیدیان نیز کارهای هوازی و قلبی و عروقی خود را انجام داده و تا بازی برگشت به ما اضافه می‌شود.
 
 
وی ادامه داد : برای ما مهم است که بازی برگشت را با یک نتیجه خوب ببریم و از الان هم من نگران آب و هوای تایلند نیستم.  ما اول به راه‌آهن فکر می‌کنیم و بعد استقلال خوزستان و بعد از آن وقت داریم که به بازی‌های بعدی فکر کنیم البته باید ریکاوری خوبی داشته باشیم.
 
قلعه‌نویی در ادامه گفت: اخیراً شنیدم مدیرعامل راه‌آهن گفته بازی با استقلال را به هیچ عنوان عقب نمی‌اندازیم مشخص است که نگاهش ملی نیست. انتظار دارم فتح الله‌زاده وقتی این مسائل را می‌بیند حمایت کند. از سازمان لیگ هم دارم. ببنید بازی‌های پرسپولیس را جمعه به جمعه برگزار می‌کنند. ما گفتیم که بازی‌های ما را هم با اختلاف زمانی برگزار کنند و عدالت را در مورد ما هم اجرا کنند. 
 
 
قلعه‌نویی  تأکید کرد:   در خصوص تعویض‌های من حرف و حدیث‌های زیادی بوده که من باید بگویم به جز فردین عابدی بقیه تعویض‌های ما خوب جواب ندادند، نه آمدن آرش خوب بود و نه نظری، هر چند که تمام تعویض‌های من رو به جلو بود  اما علیرغم اینکه دوست داشتیم از سرعت آرش و نظری استفاده کنیم ولی در 50 متر رو به جلو و بازی‌سازی مشکل داشتیم. خوشبختانه گل خوبی زدیم اما ای کاش فرهاد گل دوم ر ا می‌زد تا خیالمان از تایلند و تهران راحت می‌شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار