فرماندار اهر گفت: زمینه برای سرمایه گذاری در این شهرستان مهیاست و امنیت لازم با همكاری دستگاه های اجرایی فراهم شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه حبرنگاران تبریز، صدیقی در دیدار با جمعی از سرمایه گذاران، جامعه سالم را در گرو اقتصاد سالم دانست و افزود: ما باید از تجربیات خلاق دیگران در بحث سرمایه گذاری استفاده كرده و در مسیر پیشرفت و كمك به اشتغال منطقه گام برداریم.

فرماندار اهر افزود: امید می رود سرمایه گذاران با مشاركت در طرح های تولیدی و اقتصادی زمینه اشتغال پایدار را در منطقه فراهم كنند.

فرماندار اهر در این جلسه از آمادگی مسئولان دست اندرکار در جهت فراهم کردن ساز و کارهای لازم برای فعالیت سرمایه گذاران دراین شهرک خبر داد.

صدیقی گفت: شهرک 247 هکتار شهرستان اهر با حمایت های ویژه مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی زیرساختهای لازم برای مشارکت سرمایه گذاران در جهت ایجاد طرح های تولیدی، صنعتی و خدماتی فراهم شده است.

این مقام مسئول افزود: در راستای اولین همایش فرصتهای سرمایه گذاری که در سال 1390 دراین شهرستان برگزار شد با امضاء تفاهم نامه های لازم ساخت بزرگترین کارخانه قند رافینری، مجتمع بسته بندی و سورتینگ میوه، سردخانه ده هزار تنی و دو سردخانه 3 هزار تنی، تولید ادوات کشاورزی، تولید آهن میلگرد، آهک هیدراته، تولید عایق ضد رطوبت، تولید صنایع چوبی، تولید صنایع غذایی و با سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز شده که امیدواریم با تسریع در تخصیص اعتبارات بخصوص برای دو طرح بزرگ اشتغالزایی تولید قند رافینری و صنایع بسته بندی و سورتینگ که از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اختصاص یافته بزودی شاهد بهره برداری و ایجاد زمینه اشتغال پایدار برای جمعی از همشهریان باشیم./ب

برچسب ها: سرمایه ، زمینه ، اهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.