تغییر ساعت بازي نفت تهران و پرسپوليس

تيم فوتبال پرسپوليس در چارچوب هفته پنجم ليگ برتر، فردا در ورزشگاه تختي به مصاف نفت تهران خواهد رفت، از همين رو جلسه هماهنگي اين بازي ظهر امروز با حضور مهدي تاج برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تيم فوتبال پرسپوليس در چارچوب هفته پنجم ليگ برتر، فردا در ورزشگاه تختي به مصاف نفت تهران خواهد رفت. از همين رو جلسه هماهنگي اين بازي ظهر امروز با حضور مهدي تاج برگزار شد.
در اين جلسه مقرر گرديد که پرسپوليس در بازي فردا يک دست قرمز‌پوش و نفتي‌ها زرد‌پوش باشند.

* قبل از بازي فردا قرار است به مناسبت هفته پزشک از چند پزشک باسابقه کشورمان قدرداني شود.

* با وجودي که در روزهاي گذشته اعلام شده بود بازي فردا ساعت 19 و 30 دقيقه برگزار خواهد شد اما باز هم اين زمان تغيير کرد و اعلام شد که بازي پرسپوليس و نفت ساعت 19 و 10 دقيقه در ورزشگاه تختي برگزار خواهد شد.

* در جلسه امروز همچنين تاج از باشگاه پرسپوليس بابت اينکه براي بازي در ورزشگاه تختي با سازمان ليگ همکاري کردند تقدير و تشکر کرد.

* يکي از نکات تمرين امروز بحث در خصوص گنجايش ورزشگاه تختي بود. قبلا اعلام شده بود که ورزشگاه تختي آماده حضور 30 هزار هوادار است اما در جلسه امروز اعلام شد که اين ورزشگاه تنها 22 هزار هوادار گنجايش دارد و به همين دليل موجب تعجب اعضا شده بود. البته پرسپوليسي‌ها براي حضور در ورزشگاه باوجوديکه ميهمان هستند هيچ مشکلي ندارند./زر

برچسب ها: پرسپولیس ، نفت ، تغییر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
بده
آخرین اخبار