رجبی:

منابع انرژی زای فوتبال ما استرس زا شد/ استقلال تا کی باید بهانه غیبت جباری را بگیرد

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: استقلال در بازي مقابل بوريرام برای گل نخوردن به زمين آمده بود. به همین دلیل تایلندی ها بیشتر توپ را در اختیار داشتند.

رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ضمن اینکه استقلال برنده بازی بود اما مشکلات فنی بالایی داشت و این مسئله ای است که قلعه نویی هم متوجه آن شد و برای بازی برگشت باید ریکاوری جسمی بازیکن ها بالاتر رود، در غیر این صورت به دلیل وجود رطوبت و گرما در تایلند استقلال شانس کمتری براي پيروزي خواهد داشت.

به نظر من استقلال برای گل نخوردن به زمین آمده بود به خاطر همین توپ بیشتر در زمین حریف بود. با اینکه استقلال برنده بازی با بوريرام بود اما تیم از نظر تاکتیکی هنوز ضعیف است و بازیکن ها هنوز به آمادگی جسمی لازم نرسیده اند.

منابع انرژي زاي فوتبال، استرس ايجاد مي کنند

وی همچنین افزود: در فوتبال اول مطبوعات و تلویزیون و بعد سکوها می توانند دو منبع مهم انرژی برای بازیکن ها باشند اما متأسفانه درحال حاضر این انرژی ها تبدیل به استرس شده است.
همچنین تغییرات بیش از حد مربیگری و کادر فنی به تدریج مشکل ساز می شود. من فکر می کنم فوتبال ایران به بیراهه کشيده شده است.

رجبی در خصوص دیدار استقلال با سورینت گفت: سورینت در 3 تا 4 بازی شکست خورده اما مربی این تیم به خوبی تمرینات را پیش برده است.
به همین دلیل فکر میکنم بازی استقلال با سورینت از سخت ترین بازی های استقلال است. استقلال باید با برنامه ریزی و روشی خاص به دیدار سورینت برود.

وی همچنین در مورد لیگ برتر سیزدهم افزود: اجرای بازی های امسال در ورزشگاه تختی و البرز از نکات مثبت لیگ سیزدهم محسوب می شود.
این عالی از بزرگ ترین حسن های این لیگ بود و من به خاطر این ایده به مسئولان لیگ برتری تبریک می گویم.
اما متأسفانه لیگ برتر سیزدهم از نظر فنی ضعیف است. سرعت بازی ها در سال قبل بالاتر و از نظر فنی هم بهتر از امسال بودند.

متأسفانه این روزها برخي، بازی ها را با نتیجه برد و باختمان بررسی می کنند در صورتی که بايد  نتیجه فنی تیم ها مورد بررسی قرار بگیرد.
اگر دست مربی ها را برای تمرینات باز بگذارند شاهد نتایج بهتری در بازیها خواهیم بود. البته ما باید این مسئله را بپذیریم که لیگ ما دیگر بازیکن سازی نیست.

رجبی در رابطه با پرسپولیس افزود: اگر به دایی اجازه بدهند که با جوانان تازه وارد تیمش را در کنار با تجربه ها پیش ببرد، تیم حتماً پیشرفت خواهد کرد به شرطی که مسائل حاشیه ای را داخل تمرینات و بازی نکنیم.
پرسپولیس امسال نسبت به سال گذشته خیلی خوب شروع کرده است. امیدوارم همه به دایی کمک کنند، به جرأت می گویم من علی دایی را واقعاَ دوست دارم و امیدوارم هر روز پیشرفت بيشتري داشته باشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار