کافه کتاب؛

طب اهل بیت + فیلم

این هفته‌ام کافه کتاب پیشنهاد خوبی براتون داره. به مناسبت روز پزشک و بزرگداشت ابوعلی سینا کافه کتاب سراغ یک در زمینه طب اسلامی رفت بی‌شک ترجمه فارسی قانون ابن سینا یکی از بهترین‌ کتاب‌ مرجع در این زمینه بود اما چون دسترسی به مترجم ممکن نبود کافه کتاب سراغ یکی دیگر از بهترین‌ها رفت این کتاب که بر اساس طب الائمه آیت‌الله ؟ یدالله شبر نگاشته شده حالا با نام طب اهل بیت ترجمه و تألیف مجدد گشته است.

دکتر محمد دریایی نویسنده طب اهل بیت مهمان این هفته کافه کتاب است او می‌گوید با مراجعه به این کتاب دیگر احتیاجی به دکتر و دوا این روزها نیست این کتاب که با استناد به روایات و احادیث الائمه اطهار و آیات قرآن نوشته شده است افراد را در مراجعه با اکثر بیماری‌ها بیمه می‌سازد.

مگر اینکه خدایی نکرده افراد دچار حادثه‌ای غیرمترقبه مانند تصادف و بلایای دیگر شوند که انجام امورات اورژانسی پاسخگو خواهد بود.

دکتر دریایی اضافه کرد: خارجی‌ها با استفاده از همین روش‌ها درمان بیماری‌ها را از سر گرفته‌اند. آن‌ها پی بردند که طب مدرن و شیمیایی امروز با عوارض متعددی روبرو است و هم‌اکنون به طب گیاهی و اسلامی ما روی آورده‌اند این کتاب که یکی از بهترین مراجع در حوزه طب سنتی و اسلامی است در انتشارات پیام آزادی به چاپ رسیده است. بسته خبری کافه کتاب شما را به مطالعه این کتاب دعوت می‌کند با آرزوی سلامتی و تندرستی برای تمامی بیماران عزیز. 

برچسب ها: فیلم ، دانلود ، کافه ، کتاب ، طب ، اهل ، بیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار