مهدي فرجي از آغاز پخش قسمت اول "معمای شاه" 26 دی ماه همزمان با سالروز با فرار شاه از شبكه يك سيما خبر داد.

مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما در خصوص استقبال مخاطبان از سریال "کلاه پهلوی" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: آخرین سکانس های "کلاه پهلوی" که مربوط به دو قسمت پایانی و حمله متفقین به ایران بود نیز در حال فیلمبرداری است.

وی ادامه داد: خوشبختانه سریال "کلاه پهلوی" جزء پر بیننده ترین کارهای تلویزیونی است و به طور ویژه ای در هفته های اخیر از طرف مخاطبان پیگیری و دیده شده است.

*سایت "کلاه پهلوی" به "معمای شاه" متصل می شود

مدیر شبکه یک سیما در خصوص سایت "کلاه پهلوی" تصریح کرد: تا مدتی پس از پایان سریال "کلاه پهلوی" سایت همچنان  ه کارش ادامه می دهد و پس از گذشت مدتی با شروع سریال "معمای شاه" سایت با هدایت مخاطبان به کار خود ادامه می دهد.

*پخش هفتگی "معمای شاه" آغاز می شود

فرجی با اشاره به آغاز پخش سریال "معمای شاه" تصریح کرد: "معمای شاه" 26 دی ماه سال گذشته کلید خورد و امیدواریم که قسمت اول آن 26 دی ماه سال جاری، همزمان با سالروز فرار شاه  روی آنتن رود.

*"نوشدارو" تلاش دلاوران جنگ تحمیلی است

مدیر شبکه یک سیما در خصوص سریال "نوشدارو" که اين روزها از شبکه یک سیما روی آنتن بوده، اظهار داشت: "نوشدارو" یک سریال قابل توجهی است که تلاش مهندسان و نخبگان کشور را در تولید قطعات داخلی کشور نیز به تصویر کشیده و زحمات آنان را به خوبی نشان می دهد.

وی افزود: "نوشدارو" تلاش این چند رزمنده را در جهاد سازندگی کشور به خوبی نشان داده و دستاوردهای علمی کشور را که با آنان توسعه یافته را به تصویر کشیده است.

فرجی با اشاره به بخش ویژه سریال "نوشدارو" و محور اصلی داستان آن گفت:  سریال "نوشدارو" به صورت ویژه ای یاد شهید رضوی را که  جزء شهدای جهاد سازندگی است را گرامی می دارد.

* مناظره ها از جنس موضوعی مختلف است

وی در خصوص مناظره های پخش شده از شبکه یک سیما و ادامه داشتن آنها گفت: بعد از مناظره های دوره ریاست جمهوری، بسیاری از مخاطبان در حوزه های مختلف، خواهان ادامه این برنامه از سازمان صدا و سیما شدند.

فرجی ادامه داد: با وجود این مناظره های فضای گفتگو در کشور بهبود یافته و آستانه تحمل  نقدپذیری بعضی از مسئولان و مردم را در جریانهای مختلف نیز بالا می برد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار