کریمی اصفهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تحقق حماسه اقتصادي نيازمند بستري آرام و بدون التهاب است/ مديريت سالم اقتصاد را به اوج خواهد برد

دبیرکل جامعه اصناف و بازار با بیان اینکه دستگاه‌های اقتصادی و امنیتی باید امنیت سرمایه‌گذاری را تضمین کنند، گفت: مطابق با دستور اسلام، اگر روش و کار سالم باشد، ظلم و رانت‌خواری وجود نداشته باشد نظام اعتدال مانعی برای تحقق حماسه اقتصادی نمی‌بیند.

"احمد کریمی اصفهانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به راهکارهای تحقق حماسه اقتصادی در کشور گفت: برای رسیدن به اهداف مورد نظر در عرصه‌ اقتصاد نیازمند بستر آرام، بدون دغدغه و التهاب هستیم.
 
وی ادامه داد: بخشی از مسائل آشفته اقتصاد از جمله گرانی با فضاسازی در این عرصه شکل می‌گیرد و کسانی که در این بین قصد سوء استفاده دارند، در فضای آرام و بدون التهاب به مقصود خود نمی‌رسند.
 
وی به سوء مدیریت اقتصادی در کشور در چندسال گذشته اشاره و بیان داشت: باید شرایط را برای تولیدکنندگان فراهم کرد، چرا که برخی با ایجاد فضای امنیتی و اخلال در روند مدیریت توليد را از بين برده و محصولات کشورهاي ديگر را جايگزين توليدات داخلي کردند.
 
کریمی اصفهانی اعتدال را در امنیتی نکردن مسائل دانست و اظهار داشت: کشور ایران از نظر امکانات، موقعیت ویژه‌ای دارد، جمعیت آن یک درصد جمعیت جهان و منابع آن 8 درصد منابع جهانی است و نیروی کار فوق العاده‌ای دارد، بنابراین مدیریت کارآمد، دوری از التهاب، امنیتی نکردن فضای کار، سپردن تولید به مردم، رقابت سالم از جمله مسائلی است که می‌تواند در بهبود اقتصاد کشور موثر باشد.
 
وی با بیان اینکه دستگاه‌های اقتصادی و امنیتی باید امنیت سرمایه‌گذاری را تضمین کنند، گفت: مطابق با دستور اسلام اگر روش و کار سالم باشد و ظلم و رانت‌خواری وجود نداشته باشد، مانعی برای تحقق حماسه اقتصادی وجود ندارد.

کریمی اصفهانی تولید اشتغال در کشور را مهم‌ترین بحث اشتغال دانست و تاکید کرد: بنگاه‌های اقتصادی با در اختیار گرفتن کارگران بیشتر می‌توانند مولد اشتغال باشند.
 
دبیر کل جامعه اصناف و بازار در پایان با بیان اینکه در اسلام  زیاده‌روی با اعتدال میانه‌ای ندارد، خاطرنشان کرد: با مدیریت اقتصادی سالم و رعایت موازین آن می‌توان کشور را در اوج شرایط اقتصادی کارآمد به پیش برد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: حماسه ، اقتصادی ، اعتدال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار