جشن تولد "اكبر عبدي" در باشگاه خبرنگاران+ تصاوير

"امين حيايي"، "يكتا ناصر"، "گوهر خيرانديش"،‌ "فريدون جيراني"، "محمدعلي كشاورز"، "مسعود ده نمكي"، "عليرضا خمسه"،‌ "عليرضا رئيسيان"،‌"ليلا بلوكات"و ... تولد "اكبر عبدي" كمدين خوش نمك ايران تبريك گفتند.

باشگاه خبرنگاران- به مناسبت تولد مرد هزار چهره‌ي ايران،"اكبر عبدي" به گفتگويي با همكاران و همبازي‌هاي او در كارهاي متفاوت پرداخت. 

"عليرضا رئيسيان" كارگردان سينما، ضمن عرض تبريك تولد "اكبر عبدي" گفت: بعد از مرحوم "فني زاده" هيچ بازيگري به اندازه "عبدي" توانگر نيست. 

وي افزود: با توجه به غريزه و استعداد ذاتي او در بازيگري وي قادر به بازي در هر نقشي است اما متأسفانه در اين سالها او بازي‌هاي متوسط بد و خوبي داشته است. 

وي عنوان كرد: تجربه همكاري با او به من ثابت كرده او سرعت گيرندگي بسيار بالايي در ايفاي نقشي كه به او محول شده دارد و قابليت‌هاي ذاتي او به قدري بالاست كه او را مي‌توان چهره جاويدان دانست. 

"رئيسيان" ادامه داد: اين بازيگر در صورتي كه نقش‌هايي كه تأثيرگذار نيستند را نپذيرد بيشتر و بيشتر از قبل موفق خواهد بود و مي‌توان از او به عنوان يك استثنا نام برد. 

وي خاطر نشان كرد: در روز تولد او برايش آرزوي سلامتي و بهروزي مي‌كنم. 
 
 
"محمد علي كشاورز" بازيگر سينما، تلويزيون و تئاتر ضمن عرض تبريك به مناسبت سالروز تولد "اكبر عبدي" گفت: اميدوارم هميشه سالم و سرحال باشد. 

اين بازيگر خاطر نشان كرد: بعد از "مادر" ديگر "اكبر عبدي"‌ را نديدم اما اميدوارم سالهاي متمادي زنده باشد. 

 

"مسعود ده نمكي" كارگردان سينما نيز بعد از تبريك سالروز تولد "اكبر عبدي" اظهار داشت: به نظرم "اكبر عبدي" در بازيگري يك پديده است و در صورت قرار گرفتن در نقشي خوب و انتخاب صحيح به طور قطع موفق‌تر عمل خواهد كرد. 

وي ادامه داد: "اكبر عبدي" جزو بازيگرهايي است كه به طور ذاتي،  استعداد بازيگري را دارد و آرزو مي‌كنم هميشه در اوج باشد.

 
"فريدون جيراني" كه در" زندگي دوگانه فيروز" با وي همكاري مي‌كند، تنها به تبريك گفتن مناسبت سالروز تولد او اكتفا كرد و در نهايت براي او آرزوي سلامتي و شادكامي كرد. 




"عليرضا خمسه" بازيگر سينما و تلويزيون ضمن تبريك سالروز تولد "اكبر عبدي"، گفت:‌ براي او آرزوي سلامتي و طول عمر مي‌كنم. 


 
"گوهر خيرانديش" بازيگر سينما و تئاتر و تلويزيون خطاب به "اكبر عبدي"، گفت: هنرمند توانا، تولدت مبارك و برايت آرزوي سلامتي مي‌كنم و اميدوارم سايه تو هميشه بر سر سينما و تئاتر و تلويزيون ايران هميشه مستدام باشد. 
 
"يكتا ناصر"‌ بازيگر سينما، تلويزيون، گفت: تولد 53 سالگي "اكبر عبدي" را به او تبريك مي‌گويم و اميدوارم همچنان شاهد هنرنمايي اين بازيگر توانمند در فيلم‌هاي خوب باشيم. 


 
"ليلا بلوكات" بازيگر سينما و تلويزيون نيز ضمن تبريك تولد "اكبر عبدي"‌بيان كرد: اميدوارم امسال او را هميشه در سينما و هنر داشته باشيم، زيرا از "اكبر عبدي"‌ فقط يكي داريم. 
وي افزود: در توانايي‌هاي او هيچ شكي نيست و به واقع او مرد هزار چهره سينماي ايران است و هيچ بازيگري، توانايي‌هاي "اكبر عبدي" را ندارد. 

 
"امين حيايي" همبازي "اكبر عبدي" در فيلم سينمايي "اخراجي‌ها" بازيگر سينما و تلويزيون، عنوان كرد: تولد "اكبر عبدي"‌ را به او تبريك مي‌گويم و براي او آرزوي سلامتي و روزهاي خوش و روزهاي كاري زيادي را دارم. 

وي افزود: كارهاي عبدي را از زماني كه در "بازم مدرسه‌ام دير شد" دنبال مي‌كردم و بسيار دوست داشتم و برنامه‌هاي تلويزيوني موفق او را همچون "محله بروبيا"،‌ "محله بهداشت" و فيلم‌هاي سينمايي او همچون "هنرپيشه" و "مادر" بسيار زيبا و خاطره‌انگيز بود و من هميشه يكي از طرفداران پر و پا قرص كارهاي او بودم. 

وي ادامه داد: انجام كار در كنار" عبدي"در "اخراجي‌ها" به نوعي افتخار براي من بود و از كار در كنار او بسيار لذت بردم زيرا او هميشه با فضايي شاد در كارها و دادن روحيه به بچه‌ها ما را در انجام كارمان كمك مي‌كرد.  
 
گفتني است، هنرمندان بسيار ديگري تولد "اكبر عبدي" را به خود اين كمدين تبريك گفتند اما از باشگاه خبرنگاران خواستند كه اين تبريك رسانه اي نشود./ي2

تهيه و تنظيم زهرا منصوري.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
میری زابل
۱۱:۵۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
اقای اکبر عبدی عزیز .
تولدتت مبارک برايت آرزوي سلامتي مي‌كنم
آخرین اخبار