رودهن/

باید جلوی آلودگی زیست محیطی کارخانجات صنعتی جاجرود گرفته شود

امام جمعه شهر های پردیس و رودهن گفت: برخی از واحد های صنعتی هم یک سری زباله هایی دارند که باعث آلودگی رود خانه جاجرود شده است چون آب ریز آن سد ماملو است باید جلوی آن گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : منطقه جاجرود استعدادتبدیل به یک منطقه گردشگری را در استان تهران دارد و لازمه آن همکاری همه دستگاه ها در کنار مردم این منطقه است .

وی در ادامه این مطلب افزود :با این همکاری ها می خواهیم به این هدف برسیم ما انتظار داریم که سازمان آب واداره منابع طبیعی استان تهران و نهاد هایی که در این زمینه تاثیر گذار هستند همکاری کنند و به ما کمک کنند .

امام جمعه شهر های پردیس و رودهن اضافه کرد:با توجه به این نعمت خدادادی که وجود دارد ما هم استفاده کرده و جلوی هدر رفتن آن را بگیریم و به یک منطقه خوب گردشگری تبدیل شود و زباله ها و نخاله ها و خیلی سوء استفاده هایی که از عدم مدیریتی که قبلا بوده یا نبوده ما اینجا را به نقطه قوت تبدیل کنیم .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی با اشاره به آلودگی صنعتی در این منطقه تاکید کرد :می خواهیم منطقه را به جایی برسانیم که در شان این منطقه است متاسفانه برخی از واحد های صنعتی هم یک سری زباله هایی دارند که باعث آلودگی رود خانه جاجرود شده است چون آب ریز آن سد ماملو است .

امام جمعه شهر های پردیس و رودهن در خاتمه اظهار داشت :امیدواریم که هر جلو تر می رویم این آلودگی ها و نواقص را برطرف کنیم و روزی شاهد این امر باشیم که این منطقه به منطقه گردشگری خوب و زیبایی تبدیل شده باشد و مردم بتوانند از این فضا لذت ببرند/ س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.