یک نماینده مجلس شورای اسلامی خبر داد:

تلاش مجلس برای معافیت مالیاتی خیرین کشور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قانون جامع مالیاتی برای معافیت خیرین کشور از پرداخت مالیات به منظور تشویق و حمایت از آنها تلاش می کنند.

لاله افتخاری ، نماینده مردم تهران در مجلس  شورای اسلامی، فعالیت خیرین در حوزه سلامت را امن ترین سرمایه گذاری دانست و به خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: روش خیرین که قرار دادی بدون چشم داشت را با خداوند می بندند باید الگویی برای سایر افرادی باشد که از توان مالی بالایی برخوردار هستند ضمن اینکه وقف مال در بخش بهداشت و درمان باید به صورت فرهنگ در جامعه نهادینه شود. 
 
وی با تاکید بر اینکه درمان بیماری کودکان که آینده سازان کشور هستند باید در همان سن کم صورت گیرد، تصریح کرد: بیماری کودکان از نظر روحی اطرافیان را نیز در گیر کرده و مانع از بستر سازی دولت برای تربیت آنها به صورت نیروی فعال شده و هزینه کلانی را نیز به بخش بهداشت و درمان  کشور تحمیل می کند. 
 
افتخاری از سرمایه گذاری خیرین در حوزه سلامت به عنوان فرصتی طلایی یاد کرد و اذعان داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تلاش هستند که در قانون جامع مالیاتی،  خیرین کشور را از معافیت پرداخت مالیات به عنوان تشویق و حمایت از  آنها بهره مند سازند. 
 
همچنین، به عنوان نماینده مجلس و در همدردي با مادران کودکان بیمار آمادگی خود را برای حمایت از خیرین حوزه سلامت اعلام می دارم./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار